فلزی ها صف خرید شدند

باخبری مبنی بر آزاد سازی قیمت مس و معامله با قیمت ارز بازار ثانویه، تقاضا در نمادهای فلزی افزایش یافت و در این دقایق، شاهد صف خرید فملی و حرکت تقاضا به سوی دیگر نمادهای فلزی هستیم، زیرا بازار انتظار دارد قیمت پایه افزایش یابد.

به گزارش بورس آنلاین، با خبری مبنی بر آزاد سازی قیمت مس و معامله با قیمت ارز بازار ثانویه تقاضا در نمادهای فلزی افزایش یافت و در ادامه افزایش تقاضای ابتدای معاملات در این دقایق شاهد صف خرید فملی و حرکت تقاضا به سوی دیگر نمادهای فلزی هستیم، زیرا بازار انتظار دارد قیمت پایه دیگر محصولات نیز با ارز بازار ثانویه قیمت گذاری شود.

در گروه استخراج کانه های فلزی بیشتر نمادها در محدوده مثبت کامل قرار دارند، گروه شیمیایی  شرایط مناسبی دارد اماگروه پالایشیدر محدوده متعادل بازار را در پیش گرفته و با توجه به رشد شاخص کل هم وزن ( 204 واحد مثبت ) تقاضا در کل بازار بیش از عرضه است و این روند نشان می دهد کلیت بازار روند صعودی را کماکان در پیش گرفته است.

فولاد، فملی و فارس با افزایش ارزش بازار و همراه، شسپا و اخابر با کاهش ارزش بازار روبرو شده اند.

نمادهای وسکاب(12 درصد) حفاری( 10 درصد) ، شپدیس(8 درصد) کطبس(6 درصد) مثبت به تابلو معاملات باز گشت کرده اند.

شاخص کل با رشد 2795 واحدی به 137150 واحدی رسید و ارزش معاملات 4406  میلیارد ریال است.اما شاید نکته مهم بازار در این دقایق بازگشت های وب پس از چندین ماه انتظار باشد.

 

کد خبر 394379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =