های وب در انتظار اعلام بازارگردان

معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران درخصوص بازگشایی نماد شرکت داده گستر عصر نوین گفت: تنها مورد باقی مانده ، کیفیت بازارگردانی است و هر زمان اطلاعات قرارداد با بازارگردان را اعلام و شفاف کردند و بازارگردان مشخص شد نماد شرکت آماده بازگشایی می شود.

به گزارش بورس آنلاین و به نقل از بورس ۲۴، علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران درخصوص بازگشایی نماد شرکت داده گستر عصر نوین گفت: همه مدارک شرکت داده گستر عصر نوین در جهت رعایت دستورالعمل های افشای اطلاعات ارائه شده و مشکلی برای بازگشایی نماد نیست.

وی در ادامه به اهمیت مشخص شدن بازارگردان برای بازگشایی نماد «های وب» اشاره کرده و افزود: تنها مورد باقی مانده ، کیفیت بازارگردانی است و هر زمان اطلاعات قرارداد با بازارگردان را اعلام و شفاف کردند و بازارگردان مشخص شد نماد شرکت آماده بازگشایی می شود.

او در برابر این سوال که دامنه نوسان سهم در روز بازگشایی چگونه خواهد بود ، تاکید کرد: بازگشایی نماد با دامنه نوسان بسته خواهد بود.

این مقام اجرایی در پاسخ به این سوال که اگر صف فروشی برای سهم پس از بازگشایی اتفاق بیفتد چه برنامه حمایتی از دارایی های سهامداران پیش بینی شده ، تاکید کرد: گفت: برای سهم بازارگردان تعیین شده که در زمان مقتضی طبق تعهد خود عمل کند، به نظر بنده مشکلی برای خرید سهم توسط سهامدار عمده وجود ندارد.

کد خبر 394275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =