افزایش تقاضا در نمادهای دلاری

امروز بازار فعالیت خود را در محدوده مثبت اما پر عرضه آغاز کرد اما کم کم تقاضای شکل گرفته در برخی نمادها مستحکم تر شد. ..

به گزارش بورس آنلاین، امروز بازار فعالیت خود را در محدوده مثبت اما پر عرضه آغاز کرد اما کم کم تقاضای شکل گرفته در برخی نمادها مستحکم تر شد. با توجه به رشد ایجاد شده در قیمت دلار بازار می خواهد اختلاف پیش آمده را پر کند و به همین دلیل نمادهای دلاری با تقاضای شدید از سوی فعالان بازار روبرو شده اند و در این دقایق بیشتر نمادهای وابسته به قیمت دلار در محدوده مثبت کامل قرار دارند.

نکته مهم بازگشت مجدد  نمادهای متوقف به دلیل نوسان بیش از 20 درصد است که در روزهای پیش رو شاهد رفت و امدهای بیشتری در نمادها بدلیل نوسان قیمت خواهیم بود. شیراز و شسپا نمونه هایی از آن در روز جاری تا به این لحظه بوده اند.

شاخص با افزایش تقاضای ایجاد شده بویژه در گروه پتروشیمی با رشد بیش از 2862 واحدی به کانال 116 هزار واحدی وارد شد و این رخداد با ارزش معاملات 2214 میلیارد ریالی شرایط مناسبی را در بازار نشان می دهد.

گروه شیمیایی و فلزات اساسی بیشترین سرمایه بازار را به خود جذب کرده و شاخص گروه کانه های فلزی و چند رشته ای در صدر رشد شاخص صنایع قرار دارند.

"فملی" با 300 میلیارد ریال ارزش معاملات و با 95 میلیون برگه جابجایی در صدر ارزش و حجم معاملات جای دارند.

کد خبر 393872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =