۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
دلایل تعدیل منفی" وکوثر"

این سهم نظر به عدم افزایش منابع بانک و محدودیت های تعیین شده درخصوص خروج از بنگاه داری و عدم وجود امکان نرخ گذاری تسهیلات متناسب با بهای تمام شده منابع ، عملاً دستیابی به سود پیش بینی شده برای عملکرد منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶ امکانپذیر نیست.

به گزارش بورس آنلاین، این سهم نظر به عدم افزایش منابع بانک و محدودیت های تعیین شده درخصوص خروج از بنگاه داری و عدم وجود امکان نرخ گذاری تسهیلات متناسب با بهای تمام شده منابع ، عملاً دستیابی به سود پیش بینی شده برای عملکرد منتهی به 29/12/1396 امکانپذیر نیست. لذا سود مذکور به مبلغ اعلامی کاهش یافته است.

1-مانده مطالبات از دولت ناشی از حسابهای دریافتنی مربوط به فروش برق نیروگاههای تملیکی به شرکت مدیریت شبکه برق است. رقم عمده مبلغ مذکور، مربوط به سنوات گذشته است که در اطلاعات 9 ماهه در سرفصل تسهیلات اعطایی و مطالبات از دولت طبقه بندی شده است . در پایان سال نظر به الزام طبقه بندی در سرفصل مجزا در سرفصل مطالبات از دولت طبقه بندی شده است

2-نظر به اینکه هزینه مالی در بانک ها ناشی از سپرده پذیری از سایر بانکهاست .مطابق آخرین استانداردهای گزارشگری IFRS بابت مبالغ سپرده گذاری بانکها در سرفصل سپرده های دریافتی طبقه بندی و متقابلاً هزینه مربوط در سرفصل سود پرداختی شناسایی شده است

  3-کاهش هزینه مطالبات مشکوک الوصول عمدتا از بابت برگشت قسمتی از ذخیره مطالبات مشکوک الوصول در محاسبات پایان سال بوده است.

 4-نظر به وجود درآمدهای معاف از مالیات درصورت سود و زیان هیچگونه مالیاتی برای سال 96 محاسبه نگردیده است 5-افزایش عمده در سرفصل سایر درآمدها و هزینه ها ناشی از افزایش سود حاصل از فروش دارایی های ثابت در سه ماهه چهارم است.

کد خبر 393434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =