تقسیم سود ۲۴۰۰ ریالی برای سهامدارن"کاسپین"

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت داروسازی کاسپین‌تامین سهامی عام برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در محل مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی با حضور ۹۴/۸۸ درصد سهامداران برگزار گردید.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از رادیوسهام ، مجمع مذکور به ریاست آقای محمد رضوانی‌فر و نظارت آقایان علی اصغری و علی آبانگاه و آقای مهدی سعادتی معاون مالی اقتصادی به‌عنوان منشی برگزیده و تصمیمات مجمع به ترتیب ذیل مورد تصویب قرار گرفت.

مجمع به ازای هر سهم ۲۴۰۰ ریال  سود نقدی بین سهامداران تقسیم نمود. صورت‌های مالی  مورد تصویب قرار گرفت. بازرس اصلی موسسه حسابرسی هشیاربهمند و موسسه حسابرسی دش و همکاران به‌عنوان علی‌البدل و روزنامه رسمی شرکت اطلاعات با اکثریت آرا مورد موافقت قرار گرفت.

پیام هیات‌مدیره

با عرض سلام و احترام، بدینوسیله ضمن اعلام تشکر از حضور تمامی نمایندگان محترم سهامدار شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۶ شرکت داروسازی کاسپین‌تامین (سهامی عام)، به پیوست خلاصه‌ای از نتایج فعالیت‌ها و عملکرد بخش‌های مختلف شرکت که حاصل زحمات شبانه‌روزی، تلاش و همت کلیه همکاران و کارکنان دلسوز بوده است را جهت استحضار تقدیم می‌دارد.

سال گذشته برای شرکت داروسازی کاسپین‌تامین، سالی متفاوت از سال‌های گذشته بود. در طی این سال کارکنان شرکت در چارچوب سیاست‌های تعیین شده در برنامه استراتژیک و همچنین در راستای تحقق‌پذیری کلیه مبانی و اصول متداول و شناخته‌شده مدیریتی، تحت راهبری منسجم و علمی مدیریت عامل شرکت، تشریک مساعی نموده و با همیاری و همکاری بسیار ارزنده و قابل تقدیر در اعتلای هر چه بیشتر امور محوله و توسعه فعالیت‌های شرکت گام‌های بسیار موثری را برداشته و هر یک به صورت منفرد و جمعی (به صورت تیمی) در اجرای برنامه‌های تدوین‌شده توسط مدیریت ارشد شرکت و همچنین در اجرای مصوبات هیات‌مدیره، نقش‌آفرینی نموده‌اند.

هیات‌مدیره با ابراز قدردانی و اعلام خوشوقتی از نتایج به دست آمده از تلاش صمیمانه کلیه کارکنان صادق و مومن شرکت، صورت‌های مالی سال که شامل ترازنامه، حساب سود و زیان و حساب گردش وجوه می‌گردد را به همراه کلیه اطلاعات ضمیمه در گزارش مالی به انضمام این گزارش تقدیم داشته، بررسی و تصویب آنان را از مجمع عمومی محترم سهامداران درخواست می‌نماید.

بدون شک اجرای تصمیمات منطقی، علمی و کارای مدیریتی مرهون همیاری‌ها، کمک‌های بی‌شائبه و از همه مهم‌تر تعاملات سازنده تمامی دست‌اندرکاران علی‌الخصوص نمایندگان محترم سهامداران، هیات‌مدیره و مدیران اجرایی و میانی بوده است که در شکوفایی و تعالی شرکت و همچنین اصلاح ساختارهای فعالیتی و شاخص‌های مالی و مدیریتی هر یک نقش‌های‌ سازنده‌ای را ایفا نموده‌اند. ورود شرکت‌ در بورس اوراق بهادار، تصویب اختصاص بخشی از سهام شرکت به کارکنان، تلاش جهت افزایش فروش از طریق افزایش سهم محصولات قدیم و ارائه محصولات جدید و کاهش هزینه‌های مالی با وجود مشکلات نقدینگی، حضور مستمر و پیشنهادات سازنده اعضای هیات‌مدیره در جلسات ماهانه، تلاش بی‌وقفه مدیریت عامل در ایجاد و اصلاح زیرساختارهای فعالیتی و دقت‌نظر مدیران میانی در اجرای کارآمد فعالیت‌ها، تماما در به وجود آوردن تغییرات اساسی در شاخص‌ها و کسب نتایج رضایت‌بخش تاثیرگذار بوده که امید است مورد توجه و رضایت نمایندگان سهامداران محترم شرکت خصوصا سهامداران اصلی که از میلیون‌ها نفر بیمه شده محترم تشکیل گردیده‌اند، قرار گیرد.

جایگاه شرکت در صنعت

شرکت در صنعت تولید و توزیع انواع محصولات دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. رشد فروش صنعت مذکور در سال‌جاری نسبت به سال قبل ۲۸ درصد می‌باشد که اهم دلایل آن عبارت است از افزایش در حجم فروش (در صورت تفاوت با اهمیت) شرکت در بین شرکت‌های فعال در این صنعت با حجم فروش معادل مبلغ ۲۲۰/۲۷۴/۲ میلیون ریال در رده هفدهم در بازارهای داخلی قرار دارد.

گزارش تجزیه و تحلیل ریسک شرکت

سرمایه‌گذاری در طرح موضوع افزایش سرمایه پیشنهادی و فعالیت شرکت داروسازی کاسپین‌تامین (سهامی عام)، با ریسک‌های بااهمیتی همراه نیست. سرمایه‌گذاران باید پیش از تصمیم‌گیری در خصوص سرمایه‌گذاری در این شرکت، عوامل مطرح‌شده را مدنظر قرار دهند.

نظر به اینکه فعالیت اصلی شرکت داروسازی کاسپین‌تامین (سهامی عام)، تولید و توزیع انواع محصولات دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

ریسک تجاری

عرضه بیش از تقاضا در بازار داخلی از چالش‌های فعلی می‌باشد که ورود بازار صادرات و تکنولوژی‌های جدید از رویکردهای پیش روی شرکت می‌باشد، این صنعت که نیازمند سرمایه‌گذاری‌های مربوطه می‌باشد و میزان بازده این سرمایه‌گذاری از ریسک‌های شرکت است که با سرمایه‌گذاری تقریبی سعی در کنترل این امر گردیده است.

ریسک تامین مواد اولیه

شروع تهیه مواد اولیه تا دستیابی به آن در حوزه بازرگانی خارجی، نامشخص و مبهم بودن این فاصله، مشکلات تخصیص ارز و گشایش ال‌سی، عدم ثبات کیفی مواد اولیه با توجه به شرایط تحریمی از مشکلات می‌باشد که تغییر فضای کلی حاکم و با ایجاد رقابت بین تامین‌کنندگان، تا حدودی بر این موارد غلبه شده است.

ریسک ناشی از رقابت در صنعت

لزوم ارائه مزیت اقتصادی جهت مشتریان به علت رقابت بسیار فشرده در صنعت، حاشیه سود را تحت‌تاثیر قرار داده است که ترفندهای مدیریتی جهت کاهش ریسک مربوطه به عمل آمده و خواهد آمد.

کد خبر 392852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =