بورس تایـپه  میزبان  کمیته کار AOSEF  و بازار سرمایه ۲۰۱۷

در مجموع ۱۰ بورس و ۲۳ نماینده در کمیته کاری فدراسیون بورس اوراق بهادار آسیا و اقیانوسیه (AOSEF) که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ که با میزبانی بورس تایپه (TPEx) برگزار شد، شرکت کردند.

نمایندگان حاضر در این نشست نیز از سوی بورس‌های مهم اوراق بهادار در سراسر آسیا شرکت کرده بودند. بورس اوراق بهادار هوچی مین (ویتنام)، گروه بورس اوراق بهادار ژاپن (JPX)، بورس کره (KRX)، بورس اوراق بهادار شانگهای (SSE)، بورس اوراق بهادار تایلند (SET) و بورس اوراق بهادار تایوان (TPEx) که میزبان این نشست بود از جمله شرکت کنندگان این نشست بودند. انجمن بازارهای سرمایه ۲۰۱۷ جلسه‌ای عمومی است که کمیته کاری فدراسیون بورس اوراق بهادار آسیا و اقیانوسیه را دنبال می‌کند. هدف این جلسه عمومی ارائه یک سکوی منحصر به فرد برای شرکت‌کنندگان به منظور بحث در مورد تجارب آنها در گسترش محصولات اوراق قرضه و بحث در مورد فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو برای بازارهای سهام آسیاست.

 

 این نشست بر دو موضوع تمرکز داشت:

۱- معرفی محصولات مشخص بازارهای اوراق قرضه

۲- تأثیر احتمالی و اثرگذاری بازارهای سهام آسیا بر اساس تنظیمات وزنی MSCI

در سال‌های پیشین بازار بورس اوراق بهادار تایوان تلاش کرده تا با انجام گفت‌وگوی فعال و تعامل در میان مبادلات سهام در سراسر آسیا ایجاد کند. بازار بورس تایوان با هدف ایجاد فرصت‌هایی برای همکاری‌های آینده و نواوری پویا در بازارهای سرمایه تایوان تلاش می‌کند نقش کلیدی خود را به عنوان پل ارتباطی بازارهای سرمایه تایوان با سایر نقاط جهان ادامه دهد.

 

  • ماهنامه بازار و سرمایه- بین الملل
کد خبر 391979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =