آخرین اخبار از شرکت مارگارین

افزایش هزینه شرکت های تولیدکننده با افزایش نرخ ارز ، وجه مشترک بسیاری از تولیدکننده ها در سال جاری است . افزایش نرخ ارز به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذاشته ، حال آنکه شرکت هایی که نیاز اساسی مردم را برآورده می کنند از افزایش نرخ و انتقال این هزینه ها به سمت مصرف کننده عاجز مانده اند.

تا ۳ ماه آتی اجازه افزایش نرخ نداریم

سلطانی زاده مدیر فروش شرکت مارگارین در خصوص وضعیت فروش گفت: روغن نباتی از ابتدای دی ماه حدود ۱.۵ درصد افزایش قیمت داشته است اما طبق مصوبه دولت قیمت کالاهای اساسی حداقل تا ۳ ماه دیگر افزایش نخواهد داشت.

با وجود آنکه بهای تمام شده به سبب افزایش نرخ ارز افزایش یافته است ، اما بازار کشش افزایش نرخ روغن نباتی را نداشته و حتی به افزایش قیمت ۱.۵ درصدی واکنش منفی نشان داده است . قابل توجه آنکه پس از افزایش نرخ ۱.۵ درصدی ، حجم فروش تحت تاثیر قرار گرفته  است.

وی ادامه داد : علاوه بر این در فروش با حجم بالا تخفیف هم ارائه می شود. بنابراین فعلا نمی توان به افزایش نرخ بااهمیت روغن نباتی دل خوش کرد.

ظرفیت تولید محصولات در سال ۹۷ افزایش می یابد

مدیر فروش «غمارگ» در خصوص برنامه های آتی مارگارین گفت:  شرکت به منظور کاهش هزینه ها، اقداماتی انجام داده و با اعمال تغییراتی در هزینه های لجستیکی، هزینه فروش کاهش محسوسی داشته است.

به سبب طرح توسعه مارگارین، ظرفیت تولید محصولات در سال ۹۷ افزایش خواهد یافت. با این شرایط امیدواریم اثر منفی افزایش بهای تمام شده جبران شود.

 

منبع: بورس۷

کد خبر 391823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =