۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
افت و خیز سود سه شرکت بورسی

شرکت های سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و نیز شاهد گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ را ارایه کردند.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در دوره عملکرد نیمه اول سال مالی جاری همچون دوره مشابه سال گذشته زیان محقق ساخت. به گونه ای که، در دوره عملکرد شش ماهه نخست سال مالی 97 مبلغ 34 ریال زیان کسب کرد که این رقم نسبت به دوره مشابه سال مالی 96 حدود 51 درصد کاهش یافته است. در این بین باید توجه داشت که "کرمان" در دوره مورد بررسی برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی را به اجرا درآورده و کاهش زیان این مجموعه از این امر نشات می گیرد.

علاوه بر این، بررسی عملکرد شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در دوره مورد بررسی افزایش 21 درصدی سود را نشان می دهد. آنچنان که "وبانک" سود 113 ریالی محقق شده در نیمه اول سال مالی گذشته را به 137 ریال سود در دوره مشابه سال مالی جاری افزایش داده است.

همچنین شرکت شاهد رشد خیره کننده سود را در دوره مذکور ثبت کرده است؛ "ثشاهد" که در شش ماهه نخست سال مالی گذشته 12 ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخته، در دوره مشابه سال مالی جاری 59 ریال سود شناسایی کرده است. بر این اساس، این مجموعه فعال در گروه ساختمان افزایش 392 درصدی سود را رقم زده است.

کد خبر 391780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =