رضايت مشتريان و پرداخت خسارت‌هاي سنگين در بیمه دانا

با وجود فشارهاي بين المللي در دهه‌هاي اخير بر كشور،مردم هر بار در برابر مشكلات ايجاد شده از سوي نظام بين الملل و قدرتهاي جهاني به تمام معني ايستادگي كرده و جوابشان به ياوه گويي‌ها محكم تر از گذشته بوده است، بر این اساس مسئوليت مسئولين نظام سنگين تر شده و بايد پاسخگويي روشن تري نسبت به مطالبات مردم داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي بيمه دانا، بیژن صادق نايب رييس هيات مديره و مديرعامل بیمه دانا با بیان این مطلب  در آيين افتتاح ساختمان جديد شعبه كاشان بيمه دانا گفت: با توجه به قداستي كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي وجود دارد همكاران ما در بيمه دانا بايد ضمن پاسخگويي به نيازهاي بيمه اي مردم تلاششان را در راستاي تكريم ملت بيش از پيش مورد عنايت قرار دهند.

تلاش بيشتردر تسهيل خدمات‌رساني

نايب رييس هيات مديره و مديرعامل بيمه دانا با اشاره به اهميت تاريخي و اعتقادي مردم شهر كاشان كه به دارالمومنين معروف است، تصريح كرد: با توجه به امكاناتي كه در اختيار همكاران ما در شعبه كاشان قرار گرفته است انتظار داريم كه در جهت تسهيل خدمات رساني به هموطنانمان در شهر كاشان نسبت به گذشته تلاش بيشتري به عمل آورند.

پرداخت خسارت در سريعترين زمان

وي با تاکید برتوانايي بيمه دانا در جلب رضايت مشتريان و پرداخت خسارتهاي سنگين خاطرنشان كرد: در حادثه زلزله كرمانشاه، بيمه دانا بيش از پنج ميليارد تومان خسارت به هموطنان زيانديده در سريعترين زمان ممكن پرداخت كرد. البته از حوادث مهم ديگري كه طي اين سال‌ها توسط بيمه دانا خسارت آنها جبران شد می توان به  آتش سوزي كارخانه سها سازمان هلال احمر جمهوري اسلامي، تالار بزرگ كشور و ساختمان وزارت نيرو كه طي روزهاي اخير همكاران ما در اولين لحظات با حضور در محل اقدامات اوليه رسيدگي و ارزيابي خسارت آن را به عمل آوردند، اشاره داشت.

امکان جبران خسارات تا حدود زياد

بیژن صادق  با تأكيد بر اتفاقات دنياي کنونی كه هر لحظه احتمال وقوع حادثه اي وجود دارد تشريح كرد: بايد از حوادثي كه رخ مي دهد درس گرفته و براي آرامش و اطمينان خاطر عزيزانمان پس از اتفاقات، آينده نگري داشته و طبيعي است اطمينان خاطر بعد از حادثه را فقط بيمه مي تواند به انسان بدهد. البته با وجود اينكه خسارات روحي رواني و معنوي قابل جبران نيست ولي مي توان با داشتن بيمه خسارات مادي را تا حدود زيادي جبران كرد.

افتتاح ساختمان جديد بيمه دانا در شهر كاشان با حضور دكتر بيژن صادق نايب رييس هيات مديره و مديرعامل بيمه دانا، معاونين محترم مديرعامل، حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا درخشان مدير  حوزه هاي علميه كاشان

حضور مسئولين شهر كاشان در مراسم افتتاح شعبه كاشان بيمه دانا

افتتاح ساختمان جديد شعبه كاشان بيمه دانا همزمان با دهه مبارك فجر

 

 

  • شماره ۲۳۷ هفته نامه بورس - صفحه ۱۳
کد خبر 391340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =