افزایش درآمد و سود آوری  "حبندر"

قرارداد جدید با موضوع راهبري و تعمیر و نگهداري شناور هاي جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردي استان خوزستان توسط شرکت خط دریا بندر از تاریخ ۱۲ دی ماه سال جاری در حال اجرا است.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، حسین صاحبی، مدیر عامل شرکت خط دریا بندر با بیان این مطلب عنوان کرد: قرارداد مذکور قبلا" نیز توسط شـرکت در حال اجرا بوده که همزمان با خاتمه قرارداد قبلی در قالب قرارداد جدیـد ادامه یافته است. درآمـد ماهانه قرارداد قبلی مبلغ 5.044 میلیون ریال و در قرارداد جدید به حدود 7.111 میلیون ریال افزایش یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت خط دریا بندر در مناقصه راهبری، تعمیر و نگهداری شش فروند شناورهای جستجو و نجات برگزار شده از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برنده شده، در این خصوص افزود: مدت اجرای قرارداد از تاریخ 12 دی ماه سال جاری به مدت سه سال و مبلغ کل آن حدود 256.3 میلیارد ریال تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت خط دریا بندر در خصوص تبعات اجرای قرارداد بر وضعیت سودآوری آن ابراز داشت: سود قرارداد حدود 10 درصد پیش بینی می شود و با توجه به گذشت حدود 2.5 ماه از اجرای عملیات در سال جاری، سود هر سهم 29 ریال برآورد می شود.

کد خبر 391334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =