طرح جدید و اختصاصی بیمه ایران برای «بیمه درآمد»

هیات مدیره ساختمان ها براساس قانون تملک آپارتمان دارای وظایف و مسئولیت هایی هستند که از آن جمله می توان به آتش سوزی در قسمت مشاعات و یا بکارگیری افراد جهت نظافت اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، «مدریک پیرصاحب» معاون مدیر بیمه های مسئولیت بیمه ایران  با بیان این مطلب درباره شرایط بیمه نامه مسئولیت مدنی مدیر یا هیات مدیره ساختمان گفت:

 در این بیمه نامه علاوه بر موارد فوق مسئولیت جدا شدن و افتادن سنگ نما، ریزش سقف قسمت مشاعات، سقوط آسانسور و غیره در صورتی‌که مسئولیت همه آنها متوجه مدیر یا هیات مدیره ساختمان بر اساس رای مراجع ذیصلاح باشد، جبران می شود.

خدمات  قابل توجه برای جامعه رانندگان   

بر پایه این گزارش معاون مدیر بیمه های مسئولیت بیمه ایران در توضیح «بیمه عدم النفع ناشی از حوادث رانندگان» گفت: این بیمه نامه فقط توسط بیمه ایران و با مجوز رسمی از بیمه مرکزی ارائه می شود و پوشش بیمه ای این بیمه نامه جبران درآمدی است که شخص بیمه گذار (شاغل در امر رانندگی) در صورت بروز حادثه از دست می دهد.

مدریک پیرصاحب ،  در توضیح این پوشش بیمه ای جدید افزود : با خرید این بیمه نامه، بیمه ایران نسبت به جبران درآمدی که روزانه راننده با آن امرار معاش داشته  و از قبل مبلغ آن مشخص شده است اقدام می کند .

 البته این پوشش بیمه ای برای رانندگان داخل و بیرون شهری قابل ارائه بوده و شامل تمام رانندگان سواری، کامیون و اتوبوس نیز می شود . همچنین  مدت زمان لازم برای تعمیر و تعداد روزهای مورد نیاز برای استراحت راننده به جهت طول درمان، توسط کارشناس فنی و پزشک بیمه‌گر تعیین می شود و سایر جزئیات و حق بیمه متعلقه در صورت مراجعه به واحدهای فروش بیمه ایران قابل ارائه است.

معاون مدیر بیمه های مسئولیت بیمه ایران تصریح کرد : در آسیب شناسی بعمل آمده از پوشش های بیمه ای این بیمه نامه طی سنوات اجرا، نسخه کاملتر برای پوشش خطرات احتمالی که به طور وسیع پوشش داده شده است در سال ۹۶ در تمام شبکه فروش بیمه ایران قابل ارائه شده است که برای تمام ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری قابل خرید است.

کد خبر 390946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =