معامله ۵ میلیون کیلووات ساعت برق انجام شد

معامله ۴۰۰ هزار قرارداد معادل ۵ میلیون کیلووات ساعت به ارزش یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال در بازار برق بورس انرژی با موفقت به پایان رسید.

به گزارش بورس آنلاین به نقل از ایبِنا، در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی، بازار برق شاهد معامله ۴۰۰ هزار قرارداد معادل ۵ میلیون کیلووات ساعت به ارزش یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال بود. بر اساس این گزارش، در این روز، نمادهای بارپایه و بارپیک با متوسط قیمت ۲۷۲ و ۳۴۵ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.

همچنین در آغاز جلسه معاملاتی نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۹ اسفند ۹۶ گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۳ بهمن ۹۶ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

افزون بر این در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر علاوه بر عرضه اولیه قراردادهای سلف موازی استاندارد گاز مایع پتروشیمی بندر امام در نماد «سبندر ۹۷۱» با ارزش بیش از ۴ هزار میلیارد ریال، در نماد سماه ۹۶۱ نیز ۱۳۰ هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

 

کد خبر 390929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =