تاثیر مثبت صادرات ذوب آهن به انگلستان در ۳ ماهه پایانی نمایان خواهد شد

سفیر کشورمان در عمان از گشایش حساب بانکی برای فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان توسط بانک صحار عمان خبر داد. ظاهرا بانک صحار عمان دومین بانک بزرگ این کشور است که خواستار همکاری های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شده است.

مشکل خاصی در روند نقل و انتقال پول نداریم

سعید امید قائمی معاون مالی و اقتصادی شرکت ذوب آهن اصفهان در این خصوص به بورس۷ گفت: ذوب آهن اصفهان ارتباطات و مراوداتی با کشور عمان و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته؛ اما مشکل خاصی در روند نقل و انتقال پول نداشته ایم. بنابراین هنوز آثار گشایش حساب بانکی برای شرکت در عمان مشخص نمی باشد؛ ولی به هر حال امیدواریم آثار این اتفاق مثبت باشد.

احتمالا بدون فروش دارایی بودجه ۵ ریالی محقق خواهد شد /با فروش دارایی بیش از ۵ ریال سود کسب می کنیم

وی در خصوص روند تولید و فروش ذوب آهن به بورس۷ گفت : روند تولید و فروش و سودآوری ذوب آهن، مطلوب ارزیابی می شود.

به سهامداران ذوب آهن قول داده بودیم که امسال از زیان خارج خواهیم شد و این وعده، تحقق یافت. در بودجه سال ۹۶ پیش بینی سود ۵ ریالی شده بود که در دوره ۹ ماهه ۲ ریال از آن محقق گردید. سود ۵ ریالی در بودجه با فرض فروش دارایی پیش بینی شده بود؛ ولی خوشبختانه به سبب اوضاع مناسب شرکت، احتمالا بدون فروش دارایی تا پایان سال جاری ۵ ریال محقق شده و در صورت فروش دارایی، سودآوری ذوب نسبت به بودجه افزایش خواهد یافت.

تاثیر مثبت صادرات به انگلستان در ۳ ماهه پایانی نمایان خواهد شد

امیدقائمی در خصوص صادرات محصولات ذوب آهن به انگلستان به بورس۷ گفت : تاثیر مثبت صادرات به انگلیس هم در گزارش عملکرد ۳ ماهه پایانی سال نمایان خواهد شد.

کد خبر 390737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =