افزایش زیاندهی  گریبانگیر "ثتران"

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران گزارش عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۶ را ارایه کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه فعال در گروه ساختمان که پیشتر در گزارش حسابرسی نشده تحقق زیان 344 ریالی را اعلام کرده بود، در گزارش حسابرسی شده از کسب زیان 500 ریالی خبر داد.

شهرام شهریاری، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران با اشاره به افزایش زیان در پایان سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96، در خصوص عوامل موثر بر این امر گفت : این مجموعه به دلیل قطع درختان در پروژه جماران دارای پرونده در کمیسیون فضای سبز شهرداری منطقه یک است که مبلغ 100 میلیارد ریال جریمه برای شرکت تعیین شد. البته در این شرایط، تلاش و اعتراض شرکت طی حدود دو سال جهت کاهش مبلغ، منجر به تعیین جریمه 79 میلیارد ریالی شده است. بر این اساس، با توجه به نهایی شدن مبلغ مورد اشاره توسط شهرداری مبلغ نهایی صورت های مالی سال 96، مبلغ جریمه به برآورد پروژه جماران اضافه شده که این امر سبب شناسایی زیان به همین مبلغ شد.

این مقام مسئول با اشاره به پروژه خدامی، افزود: شرکت در این پروژه جهت دریافت خلافی در ساختمان پروژه دارای پرونده هایی در شهرداری است که پس از پیگیری های متعدد برای کاهش مبلغ جریمه دریافت عدم خلاف ساختمان، شهرداری اقدام به صدور رای نهایی و درخواست برای پرداخت مبلغی معادل 135 میلیارد ریال شده که با توجه به نهایی شدن این مبلغ قبل از تدوین صورت های مالی معادل این مبلغ به برآورد هزینه های پروژه اضافه و زیانی به همین اندازه بر مجموعه تحمیل شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران تصریح کرد : مجموع عوامل عنوان شده سبب افزایش برآورد هزینه به مبلغ 214 میلیارد ریال شده و در نهایت زیان سال مالی جاری را افزایش داده است.

کد خبر 390553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =