تداوم اقبال سهامداران به "لکما"

مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران جزئیات اقدامات و دستاوردهای این مجموعه را در حوزه اجرای پروژه های اینترنت اشیا و FTTX تشریح کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، محمد مهدی حسین پور، مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در خصوص پروژه های در دست اجرای "لکما" گفت : این شرکت در راستای بومی سازی محصولات و تولیدات خود در حوزه مخابرات و تکنولوژی های نوین با همکاری مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان فارس در سوم آبان ماه سال جاری ،رونمایی از سامانه برنامه ریزی آبیاری هوشمند را انجام داد  که این طرح در مرحله بازاریابی و تنظیم تفاهم نامه مابین شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و سازمان جهاد کشاروزی قرار دارد.

حسین پور پیرامون اقدامات شرکت در حوزه TOT  (اینترنت اشیا) افزود: "لکما" با بهره مندی از توان علمی و پژوهشی موفق به دستیابی به دانش فنی در این خصوص شده و این موضوع در حال پیگیری و بازاریابی است.

وی با اشاره به حوزه FTTX و تکنولوژی مربوطه، اظهار داشت: در این حوزه با دریافت مناقصه برگزار شده توسط شرکت مخابرات ایران، مراحل تولید آغاز شده که مبلغ این قرارداد حدود چهار میلیارد تومان است و تاثیر با اهمیتی بر وضعیت سودآوری این مجموعه در پی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران که نماد معاملاتی آن در بازار پایه فرابورس معامله می شود، روند صعودی قیمتی را از روزهای گذشته سپری کرده که در پی انتشار نامه شفاف سازی ،"لکما" در درصدهای مثبت قیمت مجاز روزانه معامله می شود.

کد خبر 390496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =