بیمه آرمان با هر قیمتی به دنبال افزایش پرتفوی نیست

صنعت بیمه نیازمند ایده های نو است که باید با نوآوری ،عرضه محصولات جدید و ترکیب پرتفوی مناسب نیازهای مردم را تامین کند .

 

علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان با بیان این مطلب بر لــزوم همفکری و هم افزایی برای بهبود عملکرد و پیشــبرد اهـداف شـرکت تأکید کرد. بیانیان در گردهمایی سراسری رؤسا و سرپرستان شعب بیمه آرمان  با اشاره به حوادث ناگوار وقوع زلزله در کشور، این وضعیت را برای مردم طاقت فرسا و زیانبار توصیف کرد و افزود :مردم با تحت پوشش قرار دادن اموال و دارایی های خود، دغدغه ای برای جبران خسارت اینگونه حوادث نداشته باشند که  بخشی از خسارت آنها از این طریق جبران می شود.

وی برنامه های جاری وآتی شرکت را مورد توجه قرار داد و گفت :طی یک سال گذشته اقدامات مفیدی انجام شد. البته با سازماندهی خوبی که با همفکری و هم افزایی تمامی  کارکنان در سطح شرکت صورت گرفته، این روند همچنان تداوم خواهد یافت . مدیر عامل بیمه آرمان لازمۀ صدور یک بیمه نامۀ خوب را ارزیابی دقیق ریسک و ارائۀ نرخ فنی مناسب برای آن دانست و از مدیران و مسئولان شعب خواست به هر قیمتی بدنبال افزایش پرتفوی نباشند و قبل از صدور هر بیمه نامه ای، این موارد را بطور جد مورد توجه قرار دهند.

بیانیان نمایندگان و شبکه فروش را بازوان اجرایی شرکت عنوان کرد و اظهار داشت : مدیران و مسئولان شعب باید قاطبۀ نمایندگان را در فعالیت و پیشبرد شرکت مورد حمایت، همراهی و همیاری قرار دهند و خواسته های آنان را برآورده سازند. وی  احترام به بیمه گذار را از اهم واجبات قلمداد و تأکید کرد : مسئولان شعب و شبکه فروش باید پیشگامان خدمت رسانی به بیمه گذاران باشند و این امر در رأس همه مسائل قرار گیرد. مدیر عامل بیمه آرمان با قدردانی از تلاش های بی وقفه کارکنان، از آنان خواست در هر جایگاهی که هستند با عشق ورزیدن به همدیگر مأموریت و وظایف خود را بنحو احسن انجام و با بهبود عملکرد، جایگاه شرکت را ارتقاء دهند.

جذب پرتفوی و افزایش سهم بازار

همچنین علیرضا امیرحسنخانی معاون توسعه و پشتیبانی نیز در این مراسم بر لزوم خدمت رسانی و جلب رضایت مردم و بیمه گذارن تأکید کرد و گفت: فرایند کار شعب باید حول محور خدمت به مردم باشد و خدمات رسانی به اقشار مختلف را سرلوحه کار خود قرار دهند و به این امور اهتمام ویژه داشته باشند. وی با بیان این موضوع که بیمه آرمان دارای سهامداران خُرد و کلان است افزود: ما امین سهامداران بویژه سهامداران خُرد هستیم و باید در کار خود امانتداری کنیم .همچنین از منابع و دارایی های آنها که منشأ حق الناس دارد و در نزد ما به امانت گذاشته شده است بخوبی حفاظت و به صورت بهینه مصرف صورت گیرد .  

معاون توسعه و پشتیبانی بیمۀ آرمان از مسئولان شعب خواست از تمام توان و ظرفیت خود برای ایجاد تعامل و ارتباط با مسئولان سازمانها و نهادها در استانها به منظور توسعه همکاری های دوجانبه و ارائه خدمات و پوششهای بیمه ای استفاده کنند همچنین  با روش های منطقی و بهره گیری از پتانسیلها و فضاهای بالقوۀ موجود در استان ها، نسبت به جذب پرتفوی و افزایش سهم خود از بازار اقدام کنند.

تدوین آئین نامه حدود اختیارات شعب

بر پایه این گزارش ، هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و توسعه بازار بیمۀ آرمان در این گردهمایی گزارش مقایسه ای از عملکرد هر یک از شعب در قالب پاورپوینت بر اساس هزینه و درآمد، میزان رشد، ترکیب پرتفوی، خسارت پرداختی، بدهی معوق و میزان تحقق برنامه های تکلیفی با هدف شناسایی و بهبود عملکرد شعبی که ضعیف هستند، ارائه کرد. وی عملکرد بسیاری از شعب را بسیار خوب و قابل قبول توصیف برشمردو افزود: شعب ضعیف نیزباید عملکرد خود را بهبود و جایگاه شرکت را ارتقاء بخشند.

رئیس الذاکرین از تدوین آئین نامه حدود اختیارات شعب خبر داد و گفت: این آئین نامه نقطه عطفی برای بیمه آرمان است و بزودی با ابلاغ و اجرای آن شاهد تحرکات خوبی در سطح شعب خواهیم بود و شعب نیز بر اساس آن درجه بندی خواهند شد. معاون فروش و توسعه بازار بیمۀ آرمان از مسئولان شعب خواست برای دستیابی به موفقیت، بازار منطقه خود را بخوبی شناسایی و با نگاه تحلیل گرانه و بر اساس برنامه تکلیفی، بطور پیوسته برای افزایش سهم خود از بازار تلاش کنند و درآمدهای خود را افزایش دهند. 

کد خبر 390224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =