همراهی" فولاد" در تداوم روند صعودی شاخص

معاملات بازار سرمایه در روز جاری در ادامه روند صعودی که از روزهای گذشته در پیش گرفته، با افزایش ارزش سهام اغلب سهام شرکت های بورسی و رشد شاخص کل بورس آغاز شد

معاملات بازار سرمایه در روز جاری در ادامه روند صعودی که از روزهای گذشته در پیش گرفته، با افزایش ارزش سهام اغلب سهام شرکت های بورسی و رشد شاخص کل بورس آغاز شد  البته در پی تداوم این روند نماگر بازار سرمایه بواسطه روند مثبت معاملات گروه های فولادی، معدنی و پالایشی به یک کانال بالاتر صعود کرد و قله 91 هزار واحدی را فتح کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شاخص کل بورس در جریان معاملات روز جاری با ثبت رشد 582 واحدی از کانال 90 هزار واحدی عبور کرد و شکست مقاومت دیگری را در کارنامه عملکرد خودثبت کرد. در این بین نمادهایی همچون "فولاد"، "کگل"، "وامید"، "کچاد"، "ومعادن"، "فخوز" و "شبندر" بیشترین تاثیر مثبت را بر این امر اعمال کردند.

همچنین تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 821 میلیون سهم در بازار سرمایه معامله شده و ارزشی به مبلغ 183 میلیارد تومان را رقم زده است. البته بیشترین ارزش معاملات از آن شرکت های صنعتی و معدنی گل گهر، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه گروه توسعه ملی، پالایش نفت اصفهان و مخابرات ایران است.

 

کد خبر 390001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =