این هفته عرضه اولیه نداریم

علت عدم عرضه سه شرکت معارفه شده، تکمیل نشدن اطلاعات خواسته شده

 

حسن قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران بیان کرد: به دلیل تکمیل نشدن موارد خواسته شده،این هفته، عرضه اولیه نخواهیم داشت.

قالیباف اصل در پاسخ به سوال سهامداران علاقمند به عرضه اولیه، در خصوص زمان عرضه جدید، و علت توقف یکباره آن، گفت: عرضه متوقف نیست و عرضه های اولیه فرصت رشد بزرگ شدن و تنوع بازار سرمایه هست و اگر عرضه ای این مدت انجام نشده، بخاطر تکمیل نبودن گزارشات یا موارد خواسته شده از شرکت ها بوده است.

 وی در ادامه در خصوص عرضه سه سهم معارفه شده آسیاتک، پرشیا و امید، گفتند: هر سه شرکت، عمده کارهایشان به اتمام رسیده و یک سری موارد جزئی باقی مانده تا آماده عرضه شوند. مثلا در سهم پرشیا، اطلاعات تکمیلی در خصوص قرار دادهایشان خواسته شده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال در خصوص روش عرضه (بوک بیلدینگ) با توجه به افزایش متقاضی عرضه اولیه تغییر خواهد یافت یا خیر، گفت: روش ثبت سفارش یا بوک بیلدینگ یک روش بسیار خوب و پذیرفته شده، در اکثر کشورها ست، که این مدل تغییر نمی یابد ولی اصلاحاتی قرار است در آینده در آن انجام گیرد که تاکنون پیشنهاداتی شده و در حال بررسی است. چنانچه شما و یا سهامداران در خصوص بهتر شدن روش عرضه بوک بیلدینگ، پیشنهاداتی دارید می توانید بما ارائه دهید تا مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 389918

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =