برنامه های "واتی" برای فروش زیرمجموعه

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند از برگزاري مزايده فروش سهام شرکت لاستيک پارس خبر داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، محدرضا رستمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در نامه توضیحات خود توضیح داد که در راستاي واگذاري شرکت هاي تابعه اين هلدينگ و بر اساس تصميمات اخذ شده در کميته واگذاري سهام و هيات مديره مبني بر موافقت با واگذاري تعداد 154.113.347 سهم شرکت لاستيک پارس به ميزان 96/38 درصد به ارزش پايه 831.1000 ميليون ريال از طريق مزايده عمومي عرضه شد.

در این شرایط، شرکت مهر پايدار پارس، با پيشنهاد قيمت 831.100 ميليون ريال در مزايده مذکور شرکت کرده که پس از بازگشايي پاکات طی 16 آبان ماه جاری پيشنهاد واصله جهت اعلام برنده مزايده در حال بررسي و اتخاذ تصميم توسط اين شرکت قرار دارد. با توجه به اينکه سهام موضوع واگذاري داراي سابقه حقوقي بوده و 83 درصد از سهام شرکت داراي تعارض مالکيتي است، انعقاد هرگونه قرارداد منوط به توافق يا تعيين تکليف پرونده حقوقي با مسيوليت برنده مزايده است و در صورتي که برنده ظرف مدت سه ماه نسبت به توافق يا تعيين تکليف و مختومه کردن پرونده حقوقي اقدام کند.

در صورتي که برنده مزايده در مدت سه ماه امکان توافق لازم را نداشته باشد، مزايده کان لم يکن تلقي می شود و مبلغ 2.000 ميليون ريال از سپرده شرکت در مزايده نامبرده کسر و مابقي سپرده به ايشان مسترد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، "واتی" اعلام کرده که تبعات مثبت ناشی از واگذاری سهام شرکت لاستیک پارس بر وضعیت سودآوری این مجموعه را بزودی اطلاع رسانی خواهد کرد.

کد خبر 389898

اخبار مرتبط

  • «وآتی» واگذار می کند

    «وآتی» واگذار می کند

    شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند(سرمایه گذاری آتیه دماوند) از واگذاری سهام سه شرکت خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =