تقاضا برای خرید "چدن" بدون پاسخ ماند

در نامه توضیحات شرکت تولیدی چدن سازان عنوان شده که تغییری در مفروضات پیش بینی سود سال مالی ۹۶ صورت نپذیرفته و کماکان پیش بینی سود قبلی هر سهم مبلغ ۲۵۱ ریال به قوت خود باقی بوده و از این رو، هیچ تغییر خاصی در آن رخ نداده است.

شرکت تولیدی چدن سازان که سهام آن طی 21 شهریور ماه سال جاری وارد بازار سرمایه شده، در پی تداوم افزایش تقاضا برای خرید "چدن" و پایداری صف خرید در این نماد نسبت به آخرین تغییر اطلاعات بودجه مالی سال جاری این مجموعه شفاف سازی کرد و در عین حال این امر نتوانست مانع از افزایش تقاضا برای خرید سهام آن شود.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، در نامه توضیحات شرکت تولیدی چدن سازان عنوان شده که تغییری در مفروضات پیش بینی سود سال مالی 96 صورت نپذیرفته و کماکان پیش بینی سود قبلی هر سهم مبلغ 251 ریال به قوت خود باقی بوده و از این رو، هیچ تغییر خاصی در آن رخ نداده است. بر این اساس تاکید می شود که افزایش قیمت سهم در روزهای معاملاتی اخیر صرفاً ناشی از مکانیزم عرضه و تقاضا در بازار است و بر مبنای تغییر سودآوری شرکت رخ نداده است.

 خاطر نشان می شود در صورت رویداد اثرگذار بر قیمت سهام این شرکت، مطابق دستورالعمل افشای اطلاعات در اولین فرصت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان این گزارش می افزاید، با وجود انتشار نامه شفاف سازی شرکت تولیدی چدن سازان روند معاملات این مجموعه در بازار سرمایه صعودی است و افزایش تقاضا برای خرید "چدن" بیش از پیش شده است. آنچنان که صف خرید بیش از 22 میلیونی در این نماد بدون پاسخ باقی مانده است.

 

کد خبر 389664

اخبار مرتبط

  • ارزیابی «چدن»

    ارزیابی «چدن»

    شرکت تولیدی چدن سازان ارزیابی شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی نوع یک را منتشر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =