رشد خیره کننده سود " کرمان" درسال مالی ۹۶ / افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی

این مجموعه با سرمایه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال صورت های مالی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ را با رشد ۱۹۱ درصدی سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته منتشر کرد. چراکه "کرمان" در حالی که سال۹۵ مبلغ ۵۴۳ ریال سود بدست آورده بود، در دوره ۱۲ ماهه سال مالی ۹۶ سود ۱.۵۷۸ ریالی محقق ساخت.

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان گزارش حسابرسی شده عملکرد 12 ماهه سال مالی 96 را با رشد قابل توجه سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارایه کرد و چندی پیش با انتشار نامه ای روی سامانه کدال از اظهار نظر حسابرس در خصوص اجرای برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی خبر داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه با سرمایه بیش از 200 میلیارد ریال صورت های مالی عملکرد 12 ماهه سال مالی منتهی به 31 خرداد ماه 96 را با رشد 191 درصدی سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته منتشر کرد. چراکه "کرمان" در حالی که سال95 مبلغ 543 ریال سود بدست آورده بود، در دوره 12 ماهه سال مالی 96 سود 1.578 ریالی محقق ساخت.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در نظر دارد تا برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی به اجرا درآورد و سرمایه خود را از 200.100 میلیون ریال به 600.300 میلیون ریال ارتقا دهد. این برنامه به منظور جبران مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه پذیر آرین ماهتاب گستر و از محل سود انباشته اجرایی می شود و انجام آن نیز منوط به تصویب هیات مدیره و سهامداران در مجمع عمومی فوق العاده و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار است.

 

کد خبر 389611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =