عرضه بلوک ۱۰ درصدی "خمحور" از سوی گروه سایپا

فردا بیش از ۴۲ میلیون سهم شرکت تولید محور خودرو معادل ۱۰ درصد از سهام آن از سوی گروه سایپا به وکالت از شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار به قیمت پایه هر سهم ۳.۲۹۱ ریال عرضه می شود و بدین ترتیب گروه سایپا به طور کامل از ترکیب سهامداران "خمحور" خارج می شود.

گروه سایپا در نظر دارد تا به وکالت از شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار 10 درصد از سهام شرکت تولید محور خودرو را فردا واگذار کند و به طور کامل از ترکیب سهامداران این مجموعه خارج شود.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، فردا بیش از 42 میلیون سهم شرکت تولید محور خودرو معادل 10 درصد از سهام آن از سوی گروه سایپا به وکالت از شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار به قیمت پایه هر سهم 3.291 ریال عرضه می شود و بدین ترتیب گروه سایپا به طور کامل از ترکیب سهامداران "خمحور" خارج می شود.

بر اساس اطلاعات موجود، قیمت پایه هر سهم در معامله بلوکی "خمحور" در حالی مبلغ 3.291 ریال تعیین شده که در حال حاضر هر سهم شرکت تولید محور خودرو در محدوده قیمتی 2310 ریال معامله می شود و بر این اساس می توان گفت تفاوت بااهمیتی میان قیمت پایه معامله بلوکی و نماد اصلی وجود دارد. در عین حال با توجه به انتشار آگهی عرضه بلوکی مذکور روند معاملات روز جاری "خمحور" علیرغم روزهای گذشته صعودی است و در درصد های مثبت قیمت مجاز روزانه معامله می شود.

کد خبر 389609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =