انعقاد همکاری مشترک مابین "خاور" و شرکت بنز

علیرضا ساجی مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل از عقد قرارداد انحصاری با شرکت بنز در زمینه های ساخت، تولید، مونتاژ و خدمات پس از فروش طی ۲۱ شهریور ماه جاری خبر داد.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل در حالی عصر روز گذشته با ارسال نامه ای روی سامانه کدال از عقد قرارداد همکاری مشترک این مجموعه با شرکت بنز خبر داد که سهامداران نسبت به این موضوع واکنش در خور توجهی از خود به نمایش نگذاشتند و در پی آن روند معاملات روز جاری "خاور" در مسیر نزولی سپری می شود.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، علیرضا ساجی مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل از عقد قرارداد انحصاری با شرکت بنز در زمینه های ساخت، تولید، مونتاژ و خدمات پس از فروش طی 21 شهریور ماه جاری خبر داد.

طبق اطلاعات موجود در نامه توضیحات مدیر عامل "خاور"، این قرارداد در سه زمینه خرید و فروش، تولید و مونتاژ و نیز خدمات پس از فروش محصولات مسافری و تجاری بنز منعقد شده است. بر این اساس طرفین قرارداد متعهد شدند تا شرکت مشترک در سه قالب مذکور تشکیل دهند. همچنین مقرر شده تا به موازات تشکیل شرکت های مشترک قراردادهای خدمات پس از فروش و تولید موتور در ایدم اجرایی شود.

در این شرایط، مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل در پایان بر این موضوع تاکید کرد که انعقاد قرارداد مذکور تاثیری بر وضعیت سودآوری "خاور" در سال مالی 96 در پی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، نامه شفاف سازی مدیر عامل بزرگترین شرکت تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین در شرایطی روز گذشته منتشر شد که علیرغم انتظارات، اهالی بازار سرمایه واکنشی نسبت به این موضوع از خود نشان ندادند و در پی آن روند قیمت سهام این شرکت در جریان معاملات روز جاری کاهشی است و "خاور" در محدوده قیمتی 75 تومان معامله می شود.

کد خبر 389608

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =