مدیر عامل "شپارس" شفاف سازی کرد

شرکت بین المللی محصولات پارس با سرمایه ۵۱۵ میلیارد ریال در اولین بودجه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷ مبلغ چهار ریال سود پیش بینی کرد و این رقم نسبت به برآورد سود ۱۱ ریالی در سال مالی ۹۶ با کاهش ۶۴ درصدی همراه شده است.

شرکت بین المللی محصولات پارس که اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی آتی خود را با برآورد کاهش قابل توجه سود ارایه کرده بود، طی ارسال نامه شفاف سازی روی سامانه کدال در این خصوص توضیح داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت بین المللی محصولات پارس با سرمایه 515 میلیارد ریال در اولین بودجه سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 97 مبلغ چهار ریال سود پیش بینی کرد و این رقم نسبت به برآورد سود 11 ریالی در سال مالی 96 با کاهش 64 درصدی همراه شده است. در این شرایط، نیکپوی قاسملو مدیر عامل شرکت بین المللی محصولات پارس با ارسال نامه ای روی سامانه کدال توضیحات کاملی در خصوص عوامل موثر بر افت قابل توجه سود "شپارس" در سال مالی آینده ارایه کرد.

این مقام مسئول با اشاره به تغییرات حجم فروش پودر و مایعات شوینده، افزایش هزینه های اداری، عمومی و فروش و نیز نرخ تسعیر ارز درآمدها و مصارف ارزی در این ارتباط توضیح داد و همچنین به جزئیات هزینه های تبلیغات و درآمد سرمایه گذاری اشاره کرد.

کد خبر 389601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =