دلایل تغییر اطلاعات در گزارش عملکرد سه ماهه اول ۹۶ "میدکو"

مدیر عامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه طی ارسال نامه ای روی سامانه کدال به درخواست رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی مبنی بر ارایه توضیحاتی در خصوص عملکرد سه ماهه نخست سال مالی ۹۶ پاسخ داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، علی اصغر پورمند مدیر عامل شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در خصوص تغییر برخی از اطلاعات در گزارش عملکرد سه ماهه اول سال مالی 96 توضیح داد و گفت؛ افزایش در جریان وجه نقد ناشی از فعالیت های عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به دلیل وصول مطالبات از شرکت های تابعه اتفاق افتاده و رشد سود پرداختنی بابت استقراض نسبت به دوره مشابه سال گذشته ناشی از افزایش تسهیلات استفاده شده جهت سرمایه در گردش رقم خورده است.

علاوه بر این، افزایش سود سهام پرداختنی نسبت به پایان سال مالی گذشته بابت تقسیم سود سهام در مجمع عموی عادی سالیانه "میدکو" ثبت شده و کاهش حساب پرداختنی غیرتجاری نسبت به پایان سال مالی گذشته از پرداخت بدهی های فوق نشات می گیرد.

 این مقا مسئول در پایان بر این موضوع تاکید کرد که با توجه به مازاد بهای تمام شده نسبت به ارزش بازار سرمایه گذاری در بانک پاسارگاد ذخیره کاهش ارزش سرمایه گذاری در صورت وضعیت پرتفوی دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه سال جاری لحاظ خواهد شد.

کد خبر 389489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =