بانک گردشگری جزو ۱۰ بانک برتر شبکه‌های اجتماعی

بانک گردشگری رتبه هشتم کیفیت شبکه‌های اجتماعی میان بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در بررسی انجام شده توسط مؤسسه معتبر «بانکتاک» و وب سایت «بنکر» که فعالیت بانک‌های ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را پایش کرده و هر سه ماه یک بار گزارشی در این زمینه ارائه می‌دهند، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بانک گردشگری با رشد قابل توجه در تعداد فالوئرها و تنوع و به روز بودن محتوایی توانسته اند جایگاهی مناسب در میان رسانه‌های اجتماعی بانک‌های کشور به دست آورند.
در این بررسی، صفحات رسمی بانک‌ها و مؤسسات مالی در تلگرام و اینستاگرام، دو رسانه اجتماعی که در ایران بیشتر مورد اقبال عمومی بوده اند مدنظر قرار گرفته اند و ملاک‌هایی چون تعداد فالوئرها، کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست در ماه به عنوان ۶ شاخص اصلی سنجیده شده اند. شایان ذکر است، برای رتبه بندی بانک‌ها از دو تکنیک رتبه بندی «تاپسیس» و «همسانی» یا «مشابهت» استفاده شد که هردو نتایج مشابهی داشتند.

 

کد خبر 389444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =