قرارداد فروش زمین "بکام" فسخ شد

مدیر عامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی از فسخ قرارداد فروش زمین خبر داد و توضیح کوتاهی در خصوص درآمد فروش "بکام" در سال گذشته ارایه کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، جلال الدین رضوانی نژاد مدیر عامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی طی نامه ای که روی سامانه کدال منتشر شده، از فسخ قرارداد فروش زمین خبر داد و طی آن اعلام کرد که با توجه به اینکه خریدار به تعهدات خود در قرارداد منعقد شده در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری در ارتباط با فروش شش دانگ عرصه 100.200 متر مربعی و اعیانی 42 واحد مسکونی و 1.610 مترمربع سوله عمل نکرده، در جریان برگزاری جلسه هیات مدیره در تاریخ 24 مرداد ماه موضوع مطرح شده و در نهایت مقرر شده تا برابر مفاد قرارداد نسبت به فسخ قرارداد و دریافت ضرر و زیان اقدام شود.

علاوه بر این، علت مغایرت مبلغ فروش لحاظ شده در گزارش هیات مدیره منتهی به 30 اسفند ماه 95 و مبلغ فروش در بودجه ناشی از انتظار بهبود نقدینگی در زمان تهیه گزارش فعالیت هیات مدیره بوده که این امر میسر نشده و هدف شرکت بر تحقق بودجه ارایه شده بنا نهاده شده است.

مدیر عامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی همچنین به ساخت مجتمع تفریحی در زمین 11.000 مترمربعی اشاره کرده که برابر تکالیف مجمع برگزار شده در تاریخ 26 خرداد ماه 94 مقرر شده تا شهرداری نسبت به جذب سرمایه گذاری اقدام کند که این امر تحقق یافته و در این رابطه با واحد مشارکت شهرداری و سرمایه گذار وارد مذاکره شده است. لازم به ذکر است تاکنون نسبت به بندهای قرارداد توافق حاصل نشده است. 

کد خبر 389437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =