مدیر عامل "لخانه" شفاف سازی کرد

در پی افزایش تقاضا برای خرید سهام شرکت لوازم خانگی پارس و رشد قیمت سهام ‌آن از محدوده قیمتی ۳۲۸ تومان تا ۴۹۰ تومان، اسماعیل علیپور یگانه مدیر عامل "لخانه" در خصوص رشد ارزش سهام این مجموعه توضیح داد.

مدیر عامل کارخانجات لوازم خانگی پارس طی ارسال نامه شفاف سازی روی سامانه کدال از عدم رخداد اتفاق بااهمیت اثرگذار بر وضعیت سوداوری این مجموعه خبر داد و علت رشد ارزش سهام "لخانه" طی چند وقت اخیر را بدون دلیل بنیادی اعلام کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، در پی افزایش تقاضا برای خرید سهام شرکت لوازم خانگی پارس و رشد قیمت سهام ‌آن از محدوده قیمتی 328 تومان تا 490 تومان، اسماعیل علیپور یگانه مدیر عامل "لخانه" در خصوص رشد ارزش سهام این مجموعه توضیح داد.

این مقام مسئول در نامه توضیحات خود خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی با اشاره به روند افزایشی قیمت سهام این شرکت طی روزهای گذشته عنوان کرده که روند فعالیت عملیاتی شرکت در روال عادی و بدون تغییرات اساسی همچون سرمایه گذاری، فروش دارایی های ثابت و ... قرار دارد. بر این اساس چنانچه هر گونه تصمیمی گیری در خصوص فروش دارایی های ثابت و سرمایه گذاری کلان جزو برنامه های شرکت قرار بگیرد، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام می پذیرد.

بر اساس اطلاعات موجود، نماد معاملاتی کارخانجات لوازم خانگی پارس در بازار پایه فرابورس معامله می شود و ارزش سهام آن از 27 تیرماه تا چهارشنبه هفت گذشته رشد حدود 50 درصدی را تجربه کرده است. در این شرایط با انتشار نامه شفاف سازی مدیر عامل شرکت روند معاملات آن در بازار سرمایه در مسیر نزولی قرار گرفت.

کد خبر 389393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =