پوشش ضعیف سود "فروس" در سه ماهه اول سال ۹۶

شرکت فروسیلیس ایران با سرمایه بیش از ۸۷۴ میلیارد ریال گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ را منتشر کرد و طی دوره مذکور مبلغ ۲۳ ریال سود بدست آورد.

ماحصل فعالیت های شرکت فروسیلیس ایران طی سه ماهه اول سال مالی 96 با انتشار گزارش عملکرد آن طی دوره مذکور مشخص شد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت فروسیلیس ایران با سرمایه بیش از 874 میلیارد ریال گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را منتشر کرد و طی دوره مذکور مبلغ 23 ریال سود بدست آورد. بدین ترتیب "فروس" در سه ماهه اول سال مالی جاری 14 درصد از سود برآوردی 161 ریالی را پوشش داد و عملکرد نامناسبی را از خود به نمایش گذاشت.

 شرکت فروسیلیس ایران در گزارش عملکرد سه ماهه اول سال مالی 96 در خصوص سرفصل ساير هزينه هاي عملياتي توضیح داده که این امر ناشی از هزينه هاي دوره تعميرات اساسي خط توليد فروسيليسيم اتفاق افتاده است. از آنجاييکه طبق برنامه شرکت، توقف مذکور به فصل تابستان موکول شده، از بابت توقف فوق که منجر به کاهش مصرف برق در فصل تابستان به دلیل اوج مصرف برق شده وزارت نيرو در اين خصوص جايزه اي پرداخت خواهد کرد که طبق برآورد هاي اين شرکت جايزه مذکور جبران بخش عمده اي از هزينه هاي ظرفيت بلاستفاده دوره تعميرات مزبور را خواهد کرد.

 بر اساس اطلاعات موجود، در دوره سه ماهه اول سال مالی 96 نسبت به دوره مشابه سال گذشته مقدار تولید "فروس" 25 درصد کاهش یافته و در کنار آن مقدار فروش این مجموعه کاهش 27 درصدی را به ثبت رسانده و همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات تولیدی آن حدود یک درصد کاهش یافته است.

کد خبر 389390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =