اعلام تعدیل منفی ۱۹ درصدی سود "بکام" و تحقق زیان

"بکام" که در اولین بودجه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ تحقق سود ۹۸ ریالی را به سهامدارانش وعده داده بود، در دوره عملکرد سه ماهه نخست همان سال علاوه بر اعلام تعدیل منفی ۱۹ درصدی سود مبلغ ۲ ریال زیان محقق ساخت.

کارخانجات تولیدی شهید قندی پیش بینی درآمد هر سهم بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی 96 را با تحقق زیان ارایه کرد و در کنار آن تعدیل منفی 19 درصدی سود را اعلام کرد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، "بکام" که در اولین بودجه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 تحقق سود 98 ریالی را به سهامدارانش وعده داده بود، در دوره عملکرد سه ماهه نخست همان سال علاوه بر اعلام تعدیل منفی 19 درصدی سود مبلغ 2 ریال زیان محقق ساخت. بدین ترتیب در دوره مذکور این مجموعه با سرمایه 600 میلیارد ریال برآورد سود 98 ریالی را به 79 ریال سود تعدیل داد و نتوانست سودی بدست آورد.

بر اساس اطلاعات موجود، این شرکت همچنین اعلام کرده که جهت فروش يک قطعه زمين 10هکتاري قراردادی به مبلغ 750ميليارد ریال در 21 خرداد ماه سال جاری بين اين شرکت و خريدار منعقد شده و مبلغ 20ميليارد ریال به عنوان بخشي از ثمن معامله دريافت شده که مراتب به اطلاع سازمان بورس، حسابرس و بازرس قانوني رسيده که توسط آن واحدها در حال رسيدگي است.

بر این اساس، شرکت تا سه ماهه آينده در انتظار وصول وجه تا سقف 35 درصد از مبلغ معامله است که در صورت عدم تحقق موضوع فوق به اختيار فروشنده قرارداد لغو مي شود و در صورت تحقق فروش، درآمد حاصل از فروش فطعه زمين  در بودجه و سود و زيان دوره منعکس خواهد شد .

علاوه بر این، کارخانجات تولیدی شهید قندی در دوره عملکرد سه ماهه نخست سال مالی 96 نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش 86 درصدی مقدار تولید و رشد 47 درصدی مقدار فروش را به ثبت رسانده است. حال آنکه درآمد حاصل از فروش محصولات تولیدی "بکام" تغییر قابل توجهی نکرده است.

کد خبر 389249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =