"مرقام" آماده بازگشایی شد

"مرقام" که بر اساس عملکرد سه ماهه اول سال مالی جاری خود سود ۲۸۱ ریالی برآورد کرده و از این مبلغ ۱۱ ریال سود محقق کرده بود، در بودجه مالی بر اساس عملکرد شش ماهه نخست همان سال مبلغ ۲۳۱ ریال سود پیش بینی کرد و از این مبلغ زیان ۲۶ ریالی را به ثبت رساند.

شرکت ایران ارقام که نماد معاملاتی آن از سوم تیرماه جاری به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شده، طی روز جاری در پی اعلام تعدیل منفی بیش از 17 درصدی سود آماده بازگشایی شد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، این مجموعه فعال در گروه رایانه با سرمایه 500 میلیارد ریالی در بودجه مالی بر اساس عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96 افت 17.79 درصدی سود را اعلام کرد.

"مرقام" که بر اساس عملکرد سه ماهه اول سال مالی جاری خود سود 281 ریالی برآورد کرده و از این مبلغ 11 ریال سود محقق کرده بود، در بودجه مالی بر اساس عملکرد شش ماهه نخست همان سال مبلغ 231 ریال سود پیش بینی کرد و از این مبلغ زیان 26 ریالی را به ثبت رساند. بر این اساس، "مرقام" در گزارش عملکرد نیمه اول سال مالی جاری علاوه بر کاهش سود برآوردی زیان نیز محقق ساخت.

بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی "مرقام" در حالی که با اعلام پیغام ناظر بازار آماده بازگشت به تابلوی معاملات بورس شده بود در نهایت فرآیند بازگشایی آن انجام نشد و به شنبه هفته بعد موکول شد. 

کد خبر 389163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =