آخرین تحولات رخداده در وضعیت سودآوری "ثاژن"

حامد نورانی مدیر عامل شرکت سخت آژند در نامه شفاف سازی ارسالی به سامانه کدال اعلام کرد که روند فعالیت این مجموعه مطابق با آخرین پیش بینی درآمد هر سهم منتشر شده در سامانه کدال است و تا کنون هیچ گونه تغییری در وضعیت سودآوری آن رخ نداده است.

مدیر عامل شرکت سخت آژند که سهام آن طی روزهای اخیر در بازار سرمایه با افزایش تقاضا برای خرید سهام و رشد قیمتی مواجه شده در حالی در خصوص آخرین تحولات رخداده در شرکت شفاف سازی کرد که این امر با واکنش منفی سهامداران مواجه شد و روند قیمت سهام "ثاژن" را به مسیر نزولی سوق داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، حامد نورانی مدیر عامل شرکت سخت آژند در نامه شفاف سازی ارسالی به سامانه کدال اعلام کرد که روند فعالیت این مجموعه مطابق با آخرین پیش بینی درآمد هر سهم منتشر شده در سامانه کدال است و تا کنون هیچ گونه تغییری در وضعیت سودآوری آن رخ نداده است.

بر اساس اطلاعات موجود، قیمت سهام این شرکت طی هفت روز معاملاتی گذشته از محدوده 330 تومان به 400 تومان رسیده و طی روز جاری در پی اظهارات مدیر عامل شرکت در نامه شفاف سازی مذکور روند معاملات آن رو به نزول پیش رفت. همچنین "ثاژن" با سرمایه 400 میلیارد ریالی بر اساس عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96 با تحقق سود 43 ریالی حدود شش درصد از سود برآوردی 671 ریالی را پوشش داده است.

کد خبر 389141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =