«وپسا» در سودای اعتبارگیری از فرابورس

مدیران شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس ۲۵۰ میلیاردتومانی، ۶ اردیبهشت مهمان بیست‌ وسومین نشست «یک دیدار، یک عرضه» فرابورس شدند تا درخصوص فعالیت شرکت توضیحاتی به خبرنگاران بازار سرمایه ارائه دهند. این شرکت که با نماد «وپسا» شناخته می شود درنظر دارد با عرضه ۱۰ درصد از سهم خود البته در تاریخی که هنوز مشخص نیست فعالیت معاملاتی سهام را آغاز کند.

آمار اصلی

به گزارش سایت بورس آنلاین ؛ علی نجفی مقدم مدیرعامل "وسپا" درروایت فعالیت شرکت تحت مدیریت خود گفت: شرکت‌های پارت سازی ماشین پارس(گروه صنعتی پارکو) ، جهان روکش اسپادانا، اعتماد ماشین آپادانا و بازرگانی سازه طرح گستر شهر آرا 4زیرهلدینگ "وسپا " هستند که  در حوزه های ازجمله حمل و جابجایی سازه های سنگین، تولید فوم سخت xps، فعالیت های بازرگانی در حوزه جرثقیل های سبک و خدمات پس از فروش و بازرگانی فعالیت میکنند.

 وی بالا رفتن اعتبار شرکت برای جلب سرمایه گذاران خارجی را مهمترین هدف حضور در بورس اعلام کرده و افزود:مشارکت سهامداران در راستای تولید و سودآوری هدف کلان شرکت است اما در چند سال آینده با توجه به منابع مالی ارزان قیمت این صنعت و با وجود اینکه پارکو رقیب جدی بخش خصوصی در بازار سرمایه نیست مدنظر "وپسا" این است که با ورود شرکت های خارجی ،این کمبود جبران شده و جهت کاهش هزینه ها با خارجی ها جوینت شود به همین علت از اعتبار ورود به بورس استفاده می کند.

بنا به آمار اظهار شده از سوی نجفی مقدم،  سود عملیاتی سال گذشته 22 میلیارد و سود خالص نیز 22 میلیاردتومان بوده است.این مقام مسئول با توجه به شرایط  حاضر و انتخابات پیش رو، سود هر سهم  سال 96 را 15.4 ریال برآورد کرده و گفت: برای سال جاری تقسیم سود 70 در صدی محقق خواهد شد.

کد خبر 388791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =