سهام رایتل امسال روی میز فروش می رود

مدیرعامل رایتل با اعلام تسویه بدهی وزارت ارتباطات از طریق اوراق خزانه ، از عرضه سهام این اپراتور طی سال جاری خبر داد.

مجید صدری درباره برنامه های اقتصادی رایتل در سال 96 گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1396، سال جدید را سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری کردند و اقتصاد مقاومتی را تنها راه علاج وضع کنونی کشور خواندند. با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، تمرکز و برنامه ریزی روی این نقاط کلیدی، مطالبه رهبری و مردم از مسوولین و موجب پدید آمدن موفقیت های چشمگیر و محسوس است.

وی افزود: در همین راستا رایتل به عنوان شرکتی جوان در حوزه اشتغال با بومی سازی فناوری و تکنولوژی های نوین صنعت مخابرات درحال فعالیت و توسعه زیرساخت ­های مخابراتی کشور است. رشد قابل توجه درآمد سال های اخیر در کنار توسعه همزمان با به کارگیری ابزارهای نوین تامین منابع مالی، ایجاد اشتغال جوانان متعهد و متخصص ایرانی در جهت اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت تدبیر و امید منجر به ثبات وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه کشور به عنوان یکی از شرکت­ های سازمان تامین اجتماعی شده است.

به گفته این مقام مسئول، در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و به استناد بند "و" تبصره قانون 5 بودجه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بدهی وزارت ارتباطات را از طریق اوراق تسویه خزانه با پیشنهاد وزارت اقتصاد و تصویب هیات دولت از محل مطالبات سازمان تامین اجتماعی تسویه کرده است. این اقدام از جمله استراتژی‌های اقتصادی به منظور کاهش نرخ تورم کشور با روش حذف مبادلات پولی است.

صدری با بیان اینکه رایتل همواره در جهت تقویت بازار سرمایه گام برداشته، ادامه داد:رو پیرو منویات مقام معظم رهبری، این شرکت قصد دارد مسوولیت های حوزه تقویت و تمرکز سرمایه های ملی در بورس به عنوان بازاری هدفمند و کارا در خدمت اقتصاد داخلی ایفا کند. بنابراین از جمله اهداف این شرکت ورود به بازار سرمایه، بروز‌رسانی ارزش واقعی شرکت، شفاف سازی فعالیت های مالی و جذب سرمایه گذار است.

کد خبر 388742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =