کارگزاری بانک کشاورزی از برنامه های آینده پرده برداری کرد

مدیرعامل کارگزاری بانک کشاورزی با اعلام نهایی شدن افزایش سرمایه۷۰۰درصدی و تبدیل شدن به بزرگترین کارگزار بورس ایران، ازبرنامه افزایش سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی دیگر و ارایه خدمات کارگزاری در ۱۹۳۰ شعبه بانک در سراسر کشور خبر داد.

حسین خزلی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت کارگزاری بانک کشاورزی و برنامه های آینده این شرکت اظهار داشت: در پی برگزاری مجمع فوق العاده 25 مهر، سرمایه اسمی این کارگزاری با 700 درصد افزایش ، از 5 به 40 میلیارد تومان رسید و تبدیل به بزرگترین شرکت کارگزاری در بازار سرمایه ایران از لحاظ سرمایه ثبتی شد.

وی ادامه داد: هدف از این افزایش سرمایه، بهبود سطح کفایت سرمایه کارگزاری، افزایش توان  دریافت تسهیلات و پرداخت اعتبار به مشتریان و گسترش شبکه خدمات و شعب است. در این میان یکی از برنام های مهم سال آینده ، افزایش سرمایه به 100 میلیارد تومان است.

به گفته این مقام مسئول، همچنین طی دو سال آینده سرمایه اسمی کارگزاری به 200 میلیارد تومان خواهد رسید تا زمینه تبدیل شدن به بزرگترین و اصلی ترین شرکت تامین سرمایه تخصصی در بخش کشاورزی کشور فراهم شود.

خزلی با اشاره به راه اندازی طرح 24*7 در بانک کشاورزی و کارگزاری ، اظهار داشت: در این طرح که از دو هفته پیش شروع شده و بزوی جزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد، امکان ارایه خدمات پایه و بخش پذیرش کارگزاری و مرتبط با بازار سرمایه در سایت www.agri724.com فراهم شده تا متقاضیان در هر لحظه از 24 ساعت 7 روز هفته، قادر به دریافت خدمات  مربوط به پذیرش باشند.

وی ادامه  داد: همچنین با توجه به آزاد شدن سال آینده سهام عدالت، همه 1930 شعبه بانک کشاورزی در سراسر ایران به ارایه خدمات بازار سرمایه و کارگزاری متصل شده اند. این تجهیز شعب موجب شده کارگزاری بانک کشاورزی به بزرگترین شبکه کارگزاری و نقطه تماس با سرمایه گذاران در ایران تبدیل شود.

به گفته خزلی با توجه به برنامه عرضه اولیه 10 تا 20 درصد سهام کارگزاری بانک کشاورزی ( که بعد از تبدیل شدن به سهامی عام و درج نماد در فرابورس رخ خواهد داد،) تلاش مدیران شرکت فرابورس و کارگزاری این است که کارگزاری بانک کشاورزی به عنوان نخستین کارگزاری وارد فرابورس شده و سهام آن عرضه اولیه شود.

کد خبر 388693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =