بسته آموزشی صفر تا صد بورس برای سهامداران تازه کار

کارگزاری فولاد مبنا با طراحی بسته آموزشی ویژه افراد با دانش اندک نسبت به بورس، سعی در رفع چالش های پیش روی سرمایه گذاران حقیقی دارد.

عرفان هودی مدیر آموزش و توسعه بازار شرکت کارگزاری فولاد مبنا در این باره اظهار کرد: با توجه به چالش های بازار سرمایه، ورود به این بازار و اخذ سود مناسب مستلزم دارا بودن دانش کافی از بازار و درک تحلیل های موجود هر سهم است. بر همین اساس این کارگزاری با طراحی بسته آموزشی علاوه بر تحقق رسالت در زمینه فرهنگ سازی در بازار سرمایه سعی دارد تا چالش های  پیش روی سرمایه گذاران را رفع کند.

وی افزود: دوره های آموزشی در بسته به نحوی طراحی شده تا افرادی که دانش اندکی نسبت به بازار دارند با شرکت در آن و در پایان این دوره، بر روی تحلیل های خود اتکا کرده و به راحتی در بورس سرمایه گذاری کنند.

هودی ادامه داد: در این دوره، دانش‌پذیر با کلیات بازار سرمایه، روندهای کشف قیمت و تاثیرات اطلاعات در بازارسرمایه، نحوه خرید و فروش سهام به صورت آنلاین، انواع تحلیل ‌های صورت مالی برای کلیه شرکت ‌ها همراه با بررسی‌ مطالعات موردی، تحلیل صنایع، پیش‌بینی قیمت‌ها با استفاده از اطلاعات تاریخی قیمتی، آشنا می شود.بخش دیگر توانایی‌های تحلیلی است که شرکت‌کنندگان در دوره بدست خواهند آورد.
به گفته وی این بسته آموزشی همراه با گواهی‌نامه حضور در دوره جامع صفر تا صد بورس بوده و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 7-88198502 داخلی 160 تماس بگیرند.

شایان ذکر است پس از پایان دوره دانش آموختگان برای دریافت پاسخ سوال های احتمالی خود می تواند به مدت ۳ ماه با اساتیددر ارتباط باشند.

کد خبر 388505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =