دارنده "تبرک" در نوبت عرضه سهام ایستاد

شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در بازار دوم فرابورس ،گروه "محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر" درج شد ودر نوبت عرضه اولیه ایستاد.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ،پذیرش این شرکت  ۱۸ آبان سال جاری در بازاردوم صورت گرفت و پس از کسب تمامی شرایط پذیرش به عنوان یکصد و چهل و هشتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد.

این شرکت که با نماد "غشهداب" در زیرگروه "تولید سایر محصولات غذایی" قرار دارد در تاریخ ۲۴مردادماه سال ۶۹ با موضوع فعالیت تولید محصولات غذایی به‌صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده است. شهداب ناب خراسان ۷ دی سال ۹۲ طی مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام و مجوز سازمان بورس به سهامی عام تبدیل و آبان ماه سال گذشته نزد این سازمان ثبت شد.

سبد محصولات

تولید انواع محصولات کشاورزی وغذایی توسط کارخانه‌های وابسته به این شرکت و مجتمع‌های کشاورزی، خرید و فروش محصولات غذایی و پروتئینی، خرید و فروش انواع فرآورده‌های لبنی و پاستوریزه، صادرات انواع محصولات کشاورزی و غیره از جمله مهمترین موضوعات فعالیت شهداب ناب خراسان محسوب می‌شود شرکتی که محصولات خود را با نام تجاری "تبرک" به بازار ایران عرضه می‌کند.

کد خبر 388498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =