ارزش سهم بیشترازکشف قیمت است ؛کنار آمدیم

درکنار۱۰ شرکت فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند، حمل و نقل پارسیان ، انرژی امید تابان هور، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، آتیه داده پرداز ، دامداری تلیسه نمونه و کشت ، دام گلدشت نمونه اصفهان و پگاه گلستان و شرکت بورسی واسپاری ملت که درسال جاری عرضه اولیه شدند "بکهنوج" در مقام یازدهمین شرکت جدید سال جاری امروز ۱۲ مهرعرضه سهام را پشت سرگذاشت .

به گزارش سایت آن بورس ؛ درجریان معاملات فرابورس نیمی از 31 میلیون و 650 هزار سهم تولید برق ماه تاب کهنوج در فرابورس (15 میلیون و 825 هزار سهم) عرضه و هر سهم آن 930 تومان کشف قیمت شد.

قرار است 15 میلیون و 825 هزار سهم دیگر برای معامله گران آنلاین از ساعت 12:40 دقیقه عرضه شود.

کشف قیمت 930 تومانی برای هرسهم درحالی است که از سوی برخی تحلیل گران قیمت 800 تا 850 تومان برآورد شده بود.

 همچنین برای سومین شرکت برقی (بعد از برق مپنا و نیروگاه دماوند) پایین ترین قیمت مورد تقاضا ابتدا 250 و سپس 350 تا 400 تومان بود که فاصله معناداری با کشف قیمت انجام شده دارد.  

عضو هیات مدیره ماه تاب کهنوج دقایقی پس ازاین عرضه درگفت وگو با سایت آن بورس قیمت کشف شده را پایین تر از ارزش واقعی سهم عنوان کرده و گفت : درمقایسه با نیروگاه های مشابه بورسی قیمت پیش بینی شده 1050 تا 1100 تومان بود اما با توجه به عرف بازار قیمت پایین تر آمد تا انتظارسود خریداران عرضه اولیه محقق شود.

بهمن مسعودی با اعلام اینکه تا پایان سال 5 درصد دیگر از سهم این شرکت عرضه خواهد شد افزود: ساخت نیروگاه های دیگری ازجمله غرب مازندران مراحل پایانی را می‌گذرانند که پس از بهره برداری درسال آینده سهام آنها نیز از طریق بورس واگذار می شود.

وی به سهامداران "بکهنوج"  اطمینان داد با بازارگردانی سهام از سوی این شرکت ارزش سهم تنزل نخواهد یافت.مسعودی تعهد هیات مدیره ماه تاب کهنوج نسبت به حفظ دارایی سهامداران را معتبرترین ضمانت برای حفظ ارزش سهام دانسته و آینده آن را روشن پیش بینی کرد.   

کد خبر 388353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =