تقدیرطلائی آسان پرداخت از مدال آوران ریو

شرکت ۷۵ میلیارد تومانی آسان پرداخت پرشین که برنامه عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام را در دستور کار دارد از مدال آوران طلائی المپیک ریو ٢٠١٦ تقدیر کرد.

شرکت آسان پرداخت که با نماد "آپ " در میان شرکتهای  بورسی شناخته می شود طی مراسمی با حضور هنرمندان و مسئولین ورزش کشور در کنار اعطائی   35 سکه بهار آزادی به دارندگان مدال طلا از کیمیا علیزاده به پاس تلاش فراوان و کسب مدال ارزشمند برنز، به عنوان اولین بانوی  مدال آورالمپیک پاداش معادل مدال طلا، ٣٥ سکه بهار آزادی اهدا کرد.
بهداد سلیمی هم که در رقابت های المپیک بنا به دلایلی از دریافت مدال باز ماند نیز با دریافت پاداش مدال طلا در این مراسم غافلگیر شد.حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت دلیل این امر را حمایت از بهداد سلیمی و همچنین تصمیم و رای مردم در کمپین "قهرمان هواتو دارم" عنوان کرد . مهدی شهیدی قائم مقام این شرکت هم گفت: این اولین مقوله حمایتی این شرکت نبوده و نخواهد بود. با راه اندازی کمپین "همه بچه ها " قصد داریم تا اتفاقاتی رقم بزنیم که هیچ کودکی در ایران به دلیل نداشتن لوازم التحریر و ملزومات از تحصیل باز نماند.
آسان پرداخت با شراکت بانک کشاورزی و چند شخص حقیقی در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از طریق بسترهای دستگاه کارت‌خوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و درگاه پرداخت موبایلی (USSD) با پذیرش کلیه کارت‌های بانکی نقدی و اعتباری فعالیت دارد.

کد خبر 388274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =