ورود آستان قدس و "ونیکی" به هیات مدیره مپنا 

در جریان برگزاری مجمع فوق العاده امروز مپنا برای انتخاب هیات مدیره دو ساله ، آستان قدس و "ونیکی" وارد هیات مدیره این شرکت هزار میلیارد تومانی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام دوره دو ساله هیات مدیره مپنا، مجمع فوق العاده این شرکت امروز برگزار شد تا هیات مدیره جدید این شرکت هزار میلیارد تومانی انتخاب شود.

طبق نتایج به دست آمده ، سرمایه گذاری صنایع برق و آب صبا، مدیریت سرمایه کرامت ، شرکت بین المللی تدبیر توسعه سرمایه رضوی ، سرمایه گذاری ملی ایران و سرمایه گذاری سهام عدالت استان گلستان به عنوان 5 عضو حقوقی هیات مدیره مپنا معرفی شدند.

براساس این گزارش، این شرکت سال گذشته مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی را از محل سود انباشته و به منظور اجرای طرح تبدیل نیروگاه گازی توس به نیروگاه سیکل ترکیبی دریافت و 26 اسفند سال گذشته مجمع فوق العاده ایی را با حضور 84 درصد از سهامداران برگزار کرد اما این مجمع به دلیل نامه دادگستری به تنفس کشیده شد و به زمان دیگری موکول شده است.

از قرار معلوم این نامه مربوط به حضور 47 درصدی شرکت آب و برق سبا و متعلق بودن 51 درصدی این شرکت به مهاب قدس و برنامه واگذاری سهام مهاب قدس به یکی از شرکتهای استان قدس بود که به دلیل لزوم اتمام قیمت گذاری سهام مهاب قدس،افزایش سرمایه 30 درصدی مپنا امکان پذیر نشد.

کد خبر 387484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =