۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
عرضه های اولیه در صف انتظار

علیرغم اخباری مبنی بر عرضه اولیه چند شرکت در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی اما همچنان عرضه اولیه ها همچنان در صف انتظار هستند و هماهنگی ها در جریان است. بر همین اساس لازم است که سهامداران تنها به اطلاعیه های رسمی توجه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی روزهای گذشته برخی فعالان بازار در فضای مجازی از برنامه عرضه اولیه شرکت کشتیرانی جنوب - خط ایران یا بهمن دیزل در دو شنبه جاری خبر داده و حتی اقدام به ارایه تحلیل و برآورد قیمتی برای سهام "حجنوب" کرده اند.

این درحالی است که پیگیری های بورس پرس از مسئولان تصمیم گیر و مستقیم در تعیین زمان عرضه شرکت های فرابورسی نشان می دهد تا به این ساعت ، برنامه عرضه ایی قطعی نشده ولی هماهنگی ها برای نهایی کردن عرضه اولیه یکی از دو شرکت یا سه شرکت کشتیرانی جنوب - خط ایران یا بهمن دیزل و یک شرکت پتروشیمی ، ادامه دارد و تا به این ساعت هم به نتیجه ایی نرسیده است. با این حال ممکن طی ساعات یا روزهای آینده برنامه جدیدی اعلام شود.

بنابراین در صورت اتمام هماهنگی ها و نظر سهامداران عمده و مسئولان سازمان و شرکت فرابورس، سهام یک یا دو شرکت کشتیرانی جنوب - خط ایران یا بهمن دیزل در روزهای آینده عرضه اولیه خواهد شد.

با این اوصاف سهامداران باید مانند همیشه منتظر صدور اطلاعیه رسمی از سوی مراجع مانند فرابورس باشند.

کد خبر 387445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =