شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۷ هزار واحد افزایش را طی ۱۵۱ روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش صدای بورس ، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۲۴میلیارد و ۲۶۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۴۹۳هزار و ۹۳۶میلیارد ریال در بیش از ۶۵میلیون و ۹۹۱هزار و ۳۲۶دفعه طی ۱۵۱روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۵۸میلیارد و ۳۱۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۲۷۰هزار و ۶۱۹میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۵۱روز، با ۴۷هزار و ۹۸واحد افزایش، معادل ۳.۴۴درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۴هزار و ۳۴۸واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۹هزار و ۲۶۸واحد افزایش، معادل ۱۴.۱۶درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۹۷هزار و ۵۶۸واحد را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم,شاخص بازار اول هم با ۳هزار و ۱۴۸واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۶۷هزار و ۲۵۸واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۰هزار و ۹۵۴واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۵۰هزار و ۳۸۲واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۳۰درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۷.۴۶درصد رشد همراه شدند.