تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

۹ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد پیشنهادی خود را برای هفته چهارم آبان ماه ارایه کردند.

به گزارش صدای بورس، برای هفته چهارم آبان ماه ۹ مجموعه سبدهای سرمایه گذاری به این شرح ارائه شدند؛

براساس این گزارش سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا شامل ۳ سهم دامین، کحافظ واسیاتک برای میان مدت و ۳ سهم شبندر، کویر وستران برای بلند مدت است.

سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان عبارتند از؛۵ سهم شپدیس، آریان، کرازی، فزر، خگستر برای میان مدت و سه سهم شبندر،کویر و ستران برای بلند مدت است.

همچنین سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه گذاری خط ارزش شامل ۲ نماد شپارس و فملی برای میان مدت و ۳ سهم تجلی، دفارا و کحافظ برای بلند مدت می شود.

شرکت سبدگردان سرمایه و دانش ۲ نماد شبندر و شستا را برای میان مدت و ۴ نماد وغدیر ، پترول ، سپاها و صندوق سرمایه گذاری مشترک افق را برای بلند مدت پیشنهاد داد.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان داریک پارس شامل ۵ سهم خاور، پالایش، قثابت، وبملت و کالا برای میان مدت است .علاوه برآن ۲ سهم فراز و داریک را برای بلند مدت معرفی کرد.

همچنین شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک برای میان مدت ۳ سهم خبهمن، کاسپین و سشرق را پیشنهاد کرد و ۳ سهم کحافظ، مدیر و تاپیکو را برای بلند مدت ارائه داد.

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان برای میان مدت ۳ سهم فولاد، لطیف، تصمیم و برای بلند مدت ۳ سهم شستا،شپنا و مبین است.

علاوه برآن شکت سبد گردان کاریزما ۳ سهم فافق، غبشهر، رمپنا را برای میان مدت و غدیر؛ دفارا، پالایش و کاریس را برای بلند مدت معرفی کرد.

درپایان سبد پیشنهادی شرکت ویستا شامل ۵ سهم شپدیس، سآبیک، غمینو، چکاپا و خریحت برای میان مدت و ۲ سهم ثبات و ویستا برای بلند مدت است.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۴۶۸