تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

۸ مجموعه فعال در حوزه بازار سرمایه سبد پیشنهادی خود را برای هفته چهارم فروردین ماه ارایه کردند.

به گزارش صدای بورس، شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن سه نماد ولصنم، شاملا و سخاش را برای میان مدت و سه نماد هرمز، شبصیر و شیران برای سرمایه‌گذاری بلند مدت ارایه کرده است.

شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک سه نماد شبندر، کاوه و شپدیس را برای بازده میان مدت فولاد، مدیر، قزوین و سشرق را برای بلند مدت معرفی کرده است.

شرکت سبدگردان کاریزما، فولاد و رمپنا را برای میان مدت و شش نماد غبشهر، کاریس، وغدیر، حفاری، بترانس و سپاها را برای بلند مدت پیشنهاد داده است.

شرکت سبدگردان سرمایه و دانش هم سبد پیشنهادی خود را عرضه کرده است. سه نماد شبندر، فولاد و ونوین برای میان مدت و سه سهم وغدیر، وپترو و صندوق سرمایه گذاری مشترک افق برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند.

مجموعه بعدی شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان که سه سهم شبریز، کرماشا و تصمیم را برای بازه زمانی میان مدت و نمادهای وپخش، تاپیکو و سیدکو را برای بلند مدت ارایه کرده است.

ورنا، فولاد، شتران، خودرو، فاراک و قثابت سبد پیشنهادی میان مدت شرکت سبدگردان داریک و صندوق سرمایه‌گذاری فراز داریک و صندوق سرمایه گذاری اعتماد داریک برای سرمایه گذاری بلند مدت پیشنهاد شده‌اند.

شرکت مشاور سرمایه گذاری خط ارزش نمادهای وساخت، غبهار و خکار را برای میان مدت و شبریز، شبصیر و خدیزل را برای بلند مدت ارایه کرده است.

شرکت مشاور سرمایه گذاری سهم آشنا هم برای کوتاه مدت صندوق با درآمد ثابت امین آشنای ایرانیان را پیشنهاد داده است و برای میان مدت دو نماد کلوند و فاسمین و برای سرمایه گذاری بلند مدت نمادهای وغدیر، فملی و شپنا را پیشنهاد کرده است.