تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام «کارشناس کال سنتر (مرکز تماس)» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل مدرک کارشناسی
  • شرایط اداری: توانایی پاسخگویی تلفنی به نیازهای مشتریان، پیگیری درخواست‌های مشتریان تا حصول نتایج، مستندسازی نتایج تماس‌ها و تهیه گزارش روزانه، آشنایی با بازار سرمایه
  • سایر شرایط: روابط عمومی بالا، مسئولیت‌پذیر، توانایی حل مساله و پیگیری مستمر، توانایی چند وظیفه‌ای بودن، صبر و بردباری، علاقه‌مند به یادگیری و صبور در مکالمات تلفنی
  • دارندگان سابقه کاری و گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در اولویت قرار دارند.

رزومه خود را با موضوع «کارشناس کال سنتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

P15namad@yahoo.com

بیشتر بخوانید: