«سورین» بار دیگر به صدر آمد

در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «سورین» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و جایگاه نخست را بدست آورد.

به گزارش صدای بورس، در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «سورین» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را داشته باشد و توانست صدر جدول را از آن خود کند. این مجموعه ۴ نماد را برای میان‌مدت به سهامداران معرفی کرد که در میان‌مدت اخابر، خاور، زشگزا و تیام پیشنهاد شدند.

سهام‌های پیشنهادی که توسط شرکت‌ها توصیه شده بود، در هفته گذشته برای سهامداران به کام سهامداران شد و سبد پیشنهادی سورین به طور میانگین ۶.۳۳ درصد رشدداشت. در سبد پیشنهادی "سورین" بیشترین بازدهی متعلق به نماد زشگزا با ۲۷.۶۰ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد اخابر با ۳.۸۱ درصد افت به ثبت رسیده بود. دو نماد سبد پیشنهادی "سورین" در هفته گذشته صعودی بود و تنها اخابر یک روند نزولی را به ثبت رساند، "تیام" هم تغییری را به ثبت نرساند.

شرکت سبدگردان تصمیم دوم شد

شرکت سبدگردان "تصمیم" در این هفته در رقابتی تنگاتنگ، پس از سبد پیشنهادی الگوریتم بیشترین بازدهی را از آن خود کند. سبدگردان "تصمیم" در مجموع ۸ نماد هوشیار، پیزد، تصمیم، فسبزوار و زبینا برای میان‌مدت و سدور، کاوه و شگویا را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سهام‌های سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "تصمیم" ۰.۸۲ درصد رشد، برآورد شده است.

در این میان، نماد زبینا که در سبد پیشنهادی "تصمیم" به عنوان یک سهم برای میان‌مدت معرفی شده، توانسته است به اندازه ۶.۴۳ درصد رشد، بیشترین رشد را در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم فسبزوار بیشترین میزان افت را ثبت کرد و ۳.۸۵ درصد منفی را به ثبت رساند.

سایر سبدهای پیشنهادی

در هفته قبل سهام‌هایی که توسط شرکت "الگوریتم" به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۰.۶۳ درصد بازدهی مثبت را به ثبت رساندند. در این میان ۳ نماد فخوز،‌ ونوین و غپینو برای میان‌مدت و تاصیکو، ارفع و شبریز برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت، فخوز که برای میان‌مدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی ۵.۵۱ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد "شبریز" نیز با ۴.۳۵ درصد افت، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

همچنین سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "کاریزما" در هفته گذشته به طور میانگین ۰.۶۶ درصد افت را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی به نماد ثامید با ۴.۲۱ درصد مثبت و کمترین بازدهی به نماد ونوین با ۴.۲۷ درصد ریزش را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت "کاریزما" رتبه چهارم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری "ارزش‌پردازآریان" به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، در جایگاه پنجم قرار گرفتند و به طور میانگین ۰.۷۸ درصد افت داشتند.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری ارزش‌پردازآریان نماد "غدیس" که برای میان‌مدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۴.۵۱ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان "فسبزوار" که برای بلندمدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۳.۸۵ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی سبدگردان پاریس "داریک پاریس" در این هفته بازدهی مثبتی نتوانست به ثبت برساند و ۱.۱۸ درصد بازدهی منفی را به ثبت برساند و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد. "خاور"، در این سبد پیشنهادی مجددا بیشترین بازدهی را داشت و در هفته گذشته ۱.۵۴ درصد به سهامداران سود داد اما نماد "فراز" به سرنوشت سختی دچار شد و با ۳.۸۰ درصد افت بیشترین ریزش را در این سبد پیشنهادی تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "سرمایه و دانش"، جایگاه خوبی را نتوانست بدست آورد و به صورت میانگین ۱.۷۱ درصد بازدهی منفی داشت. در این مجموعه نمادهای شپنا، وبملت و سپاها برای میان‌مدت، وغدیر، شستا و مبین برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد سپاها در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و تنها نمادی بود که بازدهی مثبت را به ثبت رساند و توانست ۰.۱۵ درصد سود برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما نماد وبملت و وغدیر در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۲.۹۸ درصد ریزش را تجربه داشت.

شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا جاماند

سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا، مانند هفته گذشته، جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا ثبت شد و شاهد افت ۱.۹۵ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. فزر برای کوتاه مدت، شسپا، شتران و کپرور برای میان‌مدت و فسبزوار و وکغدیر نیز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد کپرور، ۱.۴۸ درصد بیشترین رشد را به ثبت رساند و کمترین بازدهی به نماد شتران تعلق گرفت که ۶.۶۷ درصد ریزش کرد.

کد خبر 488981

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =