«کاریزما» در صدر هفته نشست

در هفته گذشته سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان "کاریزما" در میان ۸ سبد پیشنهادی شرکت‌های سبدگردان بیشترین بازدهی را از آن خود کرد.

به گزارش صدای بورس، در هفته گذشته سبد پیشنهادی سبدگردان «کاریزما» در میان ۸ سبد بیشترین بازدهی را از آن خود کرد. این مجموعه ۷ نماد را برای میان‌مدت و بلندمدت به سهامداران معرفی کرد که در میان‌مدت کاریس، شکربن و رتاپ و در بلندمدت، وتجارت، رافزا، کارا و ضمان پیشنهاد شدند.

سهام‌های پیشنهادی این مجموعه در هفته گذشته که هفته تقریبا متعادل بازار بود، توانستند به طور میانگین ۳.۶۶ درصد رشد داشته باشند. بیشترین بازدهی متعلق به نماد رتاپ با ۷.۵ درصد رشد و کمترین بازدهی مربوط به نماد کارا بود که ۰.۴۷ درصد به ثبت رسید. تمامی نمادها در سبد پیشنهادی "کاریزما" در هفته گذشته بازدهی مثبت از خود به جا گذاشتند.

مشاوره سرمایه‌گذاری داریک پاریس دوم شد

مشاوره سرمایه گذاری داریک پارس که دو فته قبل در صدر سبد های پیشنهادی قرار داشت هفته گذشته توانست به صدر جدول خود را نزدیک کند تا در رقابتی تنگاتنگ، پس از سبد پیشنهادی کاریزما بیشترین بازدهی را از آن خود کرد. سبدگردان داریک پاریس در مجموع ۷ نماد خساپا، وبملت، خاور،‌ قثابت و کرومیت را برای میان‌مدت و فراز، داریک را برای بلندمدت پیشنهاد کرد. میانگین بازدهی سبد پیشنهادی شرکت ارزش‌پرداز آریان ۲.۸۷ درصد برآورد شده است.

در این میان، نماد کرومیت که به عنوان یک سهم در میان‌مدت توانست بیشترین بازدهی به اندازه ۱۰.۸۹ درصد در این سبد پیشنهادی را به ثبت برساند و در این سبد سهم قثابت کمترین میزان بازدهی را ثبت کرد و ۰.۵۳ درصد افت داشت.

سایر سبدهای پیشنهادی

در هفته گذشته سبدها توانستند از روند منفی که در هفته های قبل داشتند خارج شده و به مدار رشد بازگردند. در هفته گذشته سهام‌هایی که توسط شرکت سبدگردان سرمایه و دانش به سهامداران و معامله‌گران توصیه شدند به صورت میانگین ۱.۹۹ درصد بازدهی مثبت را به ثبت رساندند. در این میان سه نماد شپنا،‌ وبملت و سپاها برای میان‌مدت و وغدیر، شستا، مبین و صندوق سرمایه‌گذاری مشترک برای بلندمدت پیشنهاد شده بود.

از میان سهم‌های پیشنهادی این شرکت وبملت که برای بلند مدت توصیه شده بود، بیشترین بازده یعنی ۴.۴۹ درصد در هفته گذشته به خود اختصاص داد و نماد سپاها نیز با ۱.۳۳ درصد افت، کمترین میزان بازدهی را از آن خود کرد.

سهم‌های سبد پیشنهادی شرکت پیشرفت و توسعه صبا در هفته گذشته به طور میانگین ۱.۹۳ درصد رشد را به ثبت رساند.

در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی به نماد کوثر با ۳.۶۹ درصد و کمترین بازدهی به نماد فسبزوار با ۰.۵۵ درصد ریزش را به خود اختصاص دادند. سهام‌های پیشنهادی شرکت پیشرفت و توسعه صبا رتبه سوم بازدهی در میان سبدها از آن خود کرد.

براساس این گزارش، سهم‌هایی که توسط شرکت سبدگردان نوین‌نگر آسیا به سهامداران و معامله‌گران در هفته گذشته توصیه شد، به طور میانگین ۱.۹۲ درصد رشد داشتند. در میان سبدهای پیشنهادی جایگاه چهارم به مجموعه سهم‌های پیشنهادی‌ نوین‌نگر آسیا تعلق گرفت.

در هفته گذشته در سبد پیشنهادی شرکت نوین‌نگر آسیا نماد شبصیر که برای میان‌مدت توصیه شد، در میان سهم‌های پیشنهادی بیشترین بازدهی را از آن خود کرد و توانست ۴.۹۴ درصد سود را به ثبت برساند. در این میان زشگزا که برای میان‌مدت به معامله‌گران پیشنهاد شده بود، ناکام ماند و در هفته گذشته ۰.۵۸ درصد ریزش را تجربه کرد.

از سوی دیگر سبد پیشنهادی شرکت سبدگردان سرمایه‌گذاری ارزش پرداز آریان در هفته گذشت بازدهی مثبت داشت و حدود ۱.۷۳ درصد ریزش از خود به جا گذاشت. خدیزل در این سبد پیشنهادی بیشترین بازدهی را داشت و در هفته گذشته ۸.۴۹ درصد به سهامداران سود داد اما نماد سپاها نتوانست سهامداران خود را در این هفته شیرین‌کام کند و با ۱.۳۳ درصد افت بیشترین ریزش را در این سبد پیشنهادی تجربه کرد.

براساس این گزارش، سبد پیشنهادی سبدگردان سورین، سود خوبی از خود به ثبت رساند و به صورت میانگین ۱.۳۲ درصد بازدهی صعودی داشت. در این مجموعه نماد کوثر و دابور برای میان‌مدت و نمادهای سپاها، ومعادن و فولاد برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد ومعادن در این سبد پیشنهادی بیشترین رشد را تجربه کرد و توانست ۴.۴۶ درصد سود برای سهامداران به ارمغان بیاورد، اما سپاها در این سبد ناکام ماند و در همین مدت ۱.۳۳ ریزش را تجربه داشت.

تکرار ناکامی سبدگردان تصمیم ‌

سبد پیشنهادی تصمیم برای بار دوم جایگاه آخر را در این هفته به خود اختصاص داد و دور ناکامی های خود را تکرار کرد.متاسفانه کمترین میزان بازدهی را در هفته گذشته، به نام سبدگردان تصمیم ثبت شد و سهم‌های این مجموعه کمترین بازدهی را ثبت کردند و شاهد افت ۰.۳۹ درصدی سبد پیشنهادی این سبدگردان بودیم. هوشیار، وبصادر و تصمیم برای میان‌مدت و فجر، فزر و شگویا نیز برای بلندمدت به سهامداران پیشنهاد شده بودند. نماد فجر، ۲.۱۷ درصد بیشترین رشد را به ثبت رساند و کمترین بازدهی به نماد وبصادر تعلق گرفت که ۵.۶۱ درصد ریزش کرد.

کد خبر 485669

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =