حماسه‌ای اقتصادی با مقاومت بازار ارز رقم خورد

امروز شرایط بازار ارز کشور در سایه تلاش‌های بانک مرکزی به آن درجه از ثبات رسیده که در برابر فضاسازی‌ها مقاومت داشته باشد.

به گزارش صدای بورس،شهباز حسن پور بیگلری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: پس از حماسه نظامی در حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین؛ با مقاومت بازار ارز در برابر فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن شاهد حماسه اقتصادی نیز بودیم.

وی اظهار کرد: پس از عملیات وعده صادق ایران در حمله به اسرائیل، دشمن سعی داشت تا از طریق عوامل خود در نزدیک مرزهای ایران و در فضای تلگرامی با جوسازی به ایجاد تلاطم در بازار ارز کشور بپردازد و از نظر اقتصادی مشکلاتی را برای ما ایجاد کند که ناموفق شد.
این نماینده مجلس افزود: با وجود همه این تلاش‌ها به منظور ایجاد تلاطم در بازار ارز کشور، دیدیم که پس از چند روز تب و تاب این فضاسازی‌ها فروکش کرد و قیمت دلار که به مرز ۷۰ هزار تومان رسیده بود پس از گذشت چند روز به کانال۶۰ هزار تومان رسید.
حسن پور خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته اخلالگران سعی داشتند تا به بهانه مسائل امنیتی منطقه با ایجاد فضاسازی در بازار ارز کشور تلاطم ایجاد کنند که در موارد قبلی نیز با وجود همه تلاش‌ها پس از گذشت چند روز بازار ارز به شرایط عادی باز می‌گشت و توطئه دشمنان خنثی می‌شد.

عوامل دشمن نتوانستند بازار ارز را دچار تلاطم شدید کنند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در مدت اخیر و با وجود بحران های منطقه و حمله ایران به اسرائیل، عوامل دشمن نتوانستند به بهانه این موضوع بازار ارز کشور را دچار تلاطم‌های شدید کنند و پس از چند روز بازار مجدد به آرامش رسید.
وی اظهار کرد: باید از مسئولان مربوطه به ویژه بانک مرکزی برای مدیریت نوسانات بازار ارز تقدیر و تشکر کنیم که با وجود همه این سختی‌ها تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی آرام در بازار ارز کشور به کار گرفته‌اند و امروز شرایط بازار ارز کشور در سایه این تلاش‌ها به آن درجه از ثبات رسیده که در برابر این فضاسازی‌ها مقاومت داشته باشد.

منبع:ایبنا

کد خبر 495367

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دلار در بازار غیر رسمی وارد کانال ۵۸ هزار تومان شد

    دلار در بازار غیر رسمی وارد کانال ۵۸ هزار تومان شد

    ایرنا نوشت: بر خلاف اظهار نظر دلالان ارز که معتقد بودند تا پایان اردیبهشت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان عبور خواهد کرد، امروز قیمت هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی ارز با ورود به کانال ۵۸ هزار تومان به نرخ ۵۸ هزار و ۸۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =