۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
شرایط فروش کی‌ام‌سی X۵ و T۹ مشخص شد

فروش اقساطی کی‌ام‌سی ایکس ۵ در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از روز دوشنبه یعنی ۲۴ اردیبهشت آغاز و تا روز ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش صدای بورس،شرکت کرمان موتور، فروش اقساطی کی‌ام‌سی X۵ را با قیمت ۱۳ میلیارد و ۸۷۶میلیون ریال در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ آغاز کرد. شرایط فروش اقساطی کی‌ام‌سی ایکس ۵ در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت ۱۸ و ۲۴ ماهه خواهد بود و زمان تحویل خودرو هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی‌زنگاری هم جزو رنگ‌بندی کی‌ام‌سی X۵ در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ کرمان موتور هستند.

آغاز فروش اقساطی کی‌ام‌سی ایکس ۵ در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از روز دوشنبه یعنی ۲۴ اردیبهشت آغاز و تا روز ۲۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

همچنین شرایط فروش کی‌ام‌سی T۹ در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت نقدی و پرداخت یک مرحله‌ای خواهد بود و زمان تحویل خودرو هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

شرکت کرمان موتور، فروش نقدی کی‌ام‌سی T۹ را با قیمت ۱۹ میلیارد و ۷۹۴میلیون ریال در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ آغاز کرد.

شرایط فروش کی‌ام‌سی T۹ در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت نقدی و پرداخت یک مرحله‌ای خواهد بود و زمان تحویل خودرو هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

در این طرح، وضعیت سند آزاد خواهد بود و رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری و طوسی روشن متالیک هم جزو رنگ‌بندی کی‌ام‌سی T۹در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ کرمان موتور هستند.

آغاز فروش نقدی کی‌ام‌سی T۹ هم در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از روز دوشنبه یعنی ۲۴ اردیبهشت خواهد بود و تا ۲۷ اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

شرایط فروش کی‌ام‌سی X۵ و T۹ مشخص شد

شرایط فروش کی‌ام‌سی X۵ و T۹ مشخص شد

منبع:تسنیم

کد خبر 495334

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • طرح فروش فوری وانت نیسان لغو شد

    طرح فروش فوری وانت نیسان لغو شد

    در راستای کاهش بار ترافیکی سایت ثبت‌نام محصولات سایپا و بهره‌مندی بهتر متقاضیان،‌ فروش خودروهای تجاری زامیاد در طرح فروش روز چهارشنبه (فردا)، تفکیک و به زمان دیگر موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =