سی سال است به اصطلاح دنبال نرخ ارز می دویم!

ماینده مردم «تهران،ری ،شمیرانات،پردیس » در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه موجود مدیریت ارزی کشور منسوخ شده و جواب نمی دهد و در پی این رویکرد ما سی سال است که به اصطلاح دنبال نرخ ارز می دویم و نتوانستیم این موضوع را مهار کنیم.

به گزارش صدای بورس،روح‌الله ایزدخواه، با اشاره به سیاست های ارزی دولت بیان کرد: در انجام سیاست های ارزی تمام ایراد ما همین است که بانک مرکزی به جای اینکه برای نظام ارزی کشور ریل گذاری کند، خود تبدیل به صراف شده است.

نماینده مردم «تهران،ری ،شمیرانات، پردیس» با اشاره به برخی از اقدامات غیر منطقی بانک مرکزی در توزیع ارز بیان کرد: دولت در پایان سال گذشته اقدام به توزیع ارز مسافرتی کرد و ما نفهمیدیم منطق این رویکرد چیست؟ بنابراین اگر ما با کمبود منابع ارزی مواجه هستیم دیگرچرا این قبیل اقدامات درتوزیع ارز صورت می گیرد، از سویی دیگر اگر ما ارز لازم را داریم چرا جلوی واردات خودرو گرفته می شود؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از تناقضات در مدیریت ارزی دولت بیان کرد: این تناقضات ما را به این اعتقاد راسخ می رساند که مجلس باید خودش آستین بالا زده و تغییراتی در مسائل ارزی کشور انجام دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شیوه موجود مدیریت ارزی کشور منسوخ شده و جواب نمی دهد و در پی این رویکرد ما سی سال است که به اصطلاح دنبال نرخ ارز می دویم و نتوانستیم این موضوع را مهار کنیم.در حال حاضر کشور دلاریزه شده و این شرایط به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید تغییرات لازم به نفع اقتصاد مولد کشور اعمال شود.

منبع: خانه ملت

کد خبر 495312

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =